خبرگزاری کار ایران

متن فراخوان مسابقه عکس هفدهمین جشن سینمای ایران

فراخوان مسابقه عکس فیلم‌های سینمایی شرکت کننده در هفدهمین جشن خانه سینما منتشر شد.

 به گزارش ایلنا، براساس این فراخوان؛ تمام عکاسان عضو انجمن عکاسان سینمای ایران که علاقمند به شرکت در بخش عکس هستند؛ می‌توانند آثار خود (از اول فروردین ماه سال 92 تا 15 تیرماه 94) را در صورتیکه در دروه‌های قبلی جشن شرکت نداده‌اند به‌صورت مجموعه عکس تا سقف پنج فیلم و برای هر فیلم 7 عکس (5 عکس صحنه و 2 عکس پشت صحنه) به‌صورت دیجیتال و آثاری که با دوربین‌های آنالوگ ثبت شده باشند به صورت فایل اسکن شده در سایز 20در 30 بدون حاشیه (فول فریم) به دبیرخانه جشن ارسال کنند.

ضمناً فایل هر مجموعه عکس باید با فرمت jpg  و اندازه 50 در 75،‌ کیفیت 300 dpi روی لوح فشرده با ذکر نام فیلم به همراه یک قطعه عکس پرسنلی صاحب اثر (اسم عکاس، شماره تماس و نام فیلم‌ها) همراه باشد. همچنین تمام عکاسان متقاضی می‌بایست فرم شرکت در این بخش را برای هر مجموعه به‌صورت جداگانه تکمیل و همراه عکس‌های همان مجموعه در پاکت مجزا به دبیرخانه ارائه دهند.

برابر این فراخوان علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه کامل مقررات به سایت خانه سینما www.khanehcinema.ir  مراجعه کنند.

متقاضیان می‌بایست آثار خود را حداکثر تا 31  تیرماه به دبیرخانه هفدهمین جشن خانه سینما (خیابان بهارجنوبی، کوچه سمنان شماره 29) تحویل دهند.

کد خبر : ۲۸۵۷۴۷