خبرگزاری کار ایران

هنرمندان و ورزشکاران با "یک ماه یک ستاره به تلویزیون می‌آیند

مجموعه مستند یک‌ماه یک ستاره به تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه روزهای زوج ساعت 23 از شبکه مستند پخش می‌شود.

ناهید دل‌آگاه در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این مطلب افزود: مجموعه "یک ‌ماه یک ستاره" با هدف گسترش فرهنگ نیکوکاری و کار خیر و تاثیرات چنین کارهایی در زندگی شخصی ساخته شده است.

وی ادامه داد: در این مجموعه؛ گروهی از هنرمندان، بازیگران سینما و ورزشکاران حضور دارند و زندگی آنها در طول یک روز از سحر تا افطار به تصویر کشیده می‌شود به گونهای که یک عمل خیر  و انسان‌دوستانه در آن شکل می‌گیرد.

دلآگاه با اشاره به اینکه مسائل زیست‌محیطی، کمک‌های انسان‌دوستانه و حمایت از افراد نیازمند در این مجموعه مورد اولویت است؛ گفت: به‌طور مثال در قسمتی که لیلا بلوکات حضور داشت؛ وی با حضور در یک موسسه ویژه کودکان و افراد توان‌یاب با آنها گفتگو کرد و به آنها کمک کرد.

وی افزود: قرار است در قسمتی که امشب(چهارشنبه 4 تیر ماه) پخش شود؛ فعالیت‌های شقایق فراهانی با موضوع حفاظت از  محیط زیست و حمایت از حیوانات درمعرض انقراض به تصویر کشیده شود.

دل‌اگاه افزود: 8 هنرمند سینما در کنار 4 ورزشکار یا افراد برجسته حوزه‌های دیگر در این مجموعه حضور دارند و تاکنون همکاری افرادی همچون: علی الهی قهرمان ورزش‌های نابینان جهان، عظیم قیچی‌ساز رکوردار کوهنوردی، حسن فتحی کارگردان سینما، شقایق فراهانی، لیلا بلوکات، کرمی پزشک جراحی کلیه و .... در مجموعه یک ماه یک ستاره قطعی شده است.

دل‌اگاه توجه به ایده‌های جدید و تازه را در  این مجموعه بسیار مهم دانست و افزود: کارگردانی هر قسمت توسط یک کارگردان مستقل انجام می‌شود و تاکنون افرادی همچون جمشید ابرازی، بهرنگ دزفولی زاده، رضا عاطفی، سینا تجلی‌منش، سیدوحید نامی، محمد غفاری و مهدی حیدری کارگردانی بخش‌های مختلف را برعهده داشته‌اند.

وی از امیر تاجیک؛ مدیر شبکه مستند سیما برای حمایت از این مجموعه تشکر کرد.

مجموعه "یک‌ ماه یک ستاره" در 12 قسمت 25 دقیقه‌ای؛ روزهای زوج ساعت 23 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و روز بعد تکرار می‌شود. همچنین این مستند از شبکه hd پخش می‌شود.

کد خبر : ۲۸۵۹۶۳