خبرگزاری کار ایران

تمدید در کار نیست؛

مهلت نهایی ارسال آثار به جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۵۱۵

سررسید و مهلت ارسال آثار بخش های مختلف سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر سررسید ارسال آثار را باردیگر اعلام کرد.

به این ترتیب برای حضور در «بخش مرور» گروه‌هایی که نمایش آنها در فاصله زمانی اول دی ماه 1393 تا پایان خرداد ماه 1394 به اجرا در آمده است تا 15 تیرماه فرصت دارند فیلم اثر خود را به دبیرخانه ارائه نمایند.

همچنین گروه‌هایی که نمایش آنها در فاصله زمانی اول تیرماه 1394 تا آخر آبان ماه سال جاری اجرا می‌شود می‌بایست تا پانزده روز پس از پایان اجرای عمومی فیلم نمایش و تاییدیه معتبر اجرای خود را به دبیرخانه ارائه دهند.

بخش تازه‌های تئاتر ایران تا 24 تیرماه، بخش تئاتر خیابانی 21 تیرماه، بخش نمایشنامه نویسی تا 15 شهریور ماه، بخش عکس هفتم آذر ماه و بخش پوستر تا چهارم آذر ماه مهلت خواهد داشت.

در بخش نسل نو نیز آثاری که در فاصله زمانی دی ماه 1393 تا پایان خرداد ماه 1394 اجرا شده و یا از سوی جشنواره‌های دانشگاهی مذکور معرفی می شوند تا 15 تیرماه 1394 فرصت ارائه نسخه تصویری به دبیرخانه را خواهند داشت

آثاری که در فاصله زمانی آغاز تیرماه تا پایان شهریورماه سال جاری اجرا می‌شوند (اعم از اجرای عمومی، معرفی جشنواره‌های دانشگاهی و پایان نامه‌های تحصیلی) تا 9 مهرماه فرصت ارسال نسخه تصویری را به دبیرخانه جشنواره خواهند داشت.

دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ضمن تاکید بر ارسال آثار در موعد مقرر اعلام می‌کند که مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد.

لازم به ذکر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی برگزار خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به سایت جشنواره به نشانی www.fadjrtheaterfestival.com مراجعه کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز