خبرگزاری کار ایران

حریری در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

توجه به گستره وسیع سلیقه‌ها در تالار مولوی

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۸۶۰

مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره برنامه‌های پیش روی این مجموعه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیرحسین حریری، مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره مراحل بازسازی و برنامه‌های پیش‌ روی این تالار اظهار کرد: با حمایت‌های صورت گرفته اطمینان دارم گشایش‌های خوبی ایجاد شده و دیگر دغدغه مالی وجود ندارد. دانشگاه تهران و مهندس علی‌یاری، مدیرکل مالی دانشگاه تهران کمک‌ بسیاری کردند و تعهداتی که در مورد این پروژه وجود داشت به‌طور کل انجام شد. در این مسیر همه دست به دست یکدیگر دادند تا من به عنوان مدیر نگرانی نداشته باشم.

این مدیر افزود: همین عامل موجب شد به مباحث محتوایی مانند تدوین آیین‌نامه هنری تالار مولوی و انتشار فراخوان توجه بیشتری داشته باشیم.

حریری در پاسخ به این سوال که در دوره جدید آیا برای تشکیل حساب بانکی معین فکر شده یا خیر؟ بیان کرد: این مورد در چارچوب نگارش چارت سازمانی قابل تبیین است که براساس تغییرات و اصلاحات مورد نظر قطعا اجرایی می‌شود. ما از تابستان گذشته دستور مساعد در این زمینه را دریافت کردیم که شماره حساب‌های مجزا و شیوه گردش مالی این مرکز در همین راستا مشخص خواهد شد.

مدیرمرکز تئاتر مولوی بازپرداخت مالی حاصل از فروش بلیت به گروه‌های نمایشی را مستلزم وجود یک حساب مجزا دانست. این مدیر ادامه داد: شورایی شامل نمایندگان معاونت‌های ذیربط در دانشگاه تهران تشکیل دادیم که موجب می‌شود موارد مورد نظر تا مهرماه حل و فصل شود.

با توجه به انتشار اخبار اجرای هنرمندان شناخته شده‌ای مانند دکتر علی رفیعی و ناصرحسینی مهر در مرکز تئاتر مولوی؛ حریری در همین رابطه توضیح داد و گفت: به دلیل نوع معماری و شکل سالن کارگردانان زیادی علاقه‌مند به اجرا در این مجموعه هستند. ما باید ضوابط مشخصی تعیین کنیم که هویت دانشگاهی و توجه به نسل جوان را پوشش دهد. بر این اساس باید منتظر بمانیم تا فراخوان منتشر شود و گروه‌هایی که واجد شرایط لازم جرا باشند آثار خود را به صحنه ببرند.

این مدیر خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در آیین‌نامه مورد نظر سطح وسیعی از سلیقه‌های هنری، مورد توجه قرار بگیرد تا امکان بیشتری برای هنرمندان ایجاد شود. اما به هر حال ظرفیت مجموعه با توجه به امکانات موجود مشخص است.

مجید سرسنگی، معاون فرهنگی - اجتماعی دانشگاه تهران چند روز قبل در گفتگو با خبرگزاری کار ایران از تامین بودجه لازم برای اتمام بازسازی مرکز تئاتر مولوی خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز