خبرگزاری کار ایران

حجت الله ایوبی:

بایدپای سینما را در بخش‌های مختلف کشور باز کنیم

ایوبی معتقد است که برگزاری جشنواره های سینمایی که به مسائل علمی توجه می کنند ، برای ما دل گرمی است، چون به دنبال این هستیم که پای سینما را در بخش‌های مختلف کشور باز کنیم.

 به گزارش ایلنا حجت الله ایوبی در دیدار با برگزار کنندگان جشنواره فیلم فردا گفت : مطمئناً یکی از ظرفیت‌های ایران تولید علم است. اگر روزگاری دست یافتن به برخی صنایع آرزو بوده است اما حالا در صنعت و فناوری حرفی برای گفتن داریم. شاید اگر خودمان را با کشورهای غربی مقایسه کنیم، خیلی این پیشرفت‌ها محسوس نباشند، اما اگر نگاهی به کشورهای همسایه داشته باشیم، می‌بینیم که ایران در سی سال گذشته به دستاوردهای بزرگی در حوزه علم و صنعت دست پیدا کرده است.

وی افزود: برگزاری جشنواره های سینمایی که به مسائل علمی  توجه می کنند ، برای ما دل گرمی است، چون به دنبال این هستیم که پای سینما را در بخش‌های مختلف کشور باز کنیم و فرهنگ و هنر را در بخشی مانند صنعت ببینیم.

رئیس سازمان سینمایی با تاکید بر اهمیت ارتباط میان کالای فرهنگی سینما با نخبگان جامعه، بیان کرد: جشنواره های سینمایی می توانند توجه نخبگان علمی و فعالان صنعتی کشور را به سمت فرهنگ جلب می‌کند و من معتقد هستم این ارتباط دو سویه برای این فعالان هم اثر مثبتی خواهد داشت لذا این جشنواره یکی از جشنواره‌های جدی کشور است که ظرفیت‌های زیادی دارد.

کد خبر : ۲۸۷۱۵۰