خبرگزاری کار ایران

اکران ویژه "از رئیس جمهور پاداش نگیرید" برگزار شد

مراسم اکران ویژه فیلم از "رئیس جمهور پاداش نگیرید" ساخته کمال تبریزی؛ شب گذشته ٨ تیر ماه با حضور عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان و مسئولان در پردیس ملت برگزار شد.

 به گزارش ایلنا؛ کمال تبریزی قبل از نمایش فیلم گفت: یادی می‌کنم از مرحوم احمد آقالو که مرد نازنینی بود. اما سالهاست که در کنار ما نیست. آنها که با او کار کردند می‌دانند که شخصیت مهربان و بزرگی داست. ما هم در کنار مرحوم آقالو روزهای خوبی را گذراندیم. امیدوارم روح ایشان بعد این سال‌ها امشب کنار ما باشد و مثل همه ما که از اکران شدن این فیلم خوشحالیم در دنیای دیگری شاد باشد.

وی با اشاره به اکران این فیلم بعد ٧ سال افزود: ما بالاخره توانستیم بعد هفت سال دست‌اندرکاران را برای اکران این فیلم قانع کنیم. عوامل این فیلم زحمات زیادی برای تولید "از رئیس جمهور پاداش نگیرید" کشیدند. زیرا در همان زمان هم مسئولانی در ایران و عربستان بودند که با کار ما مخالفت کردند.

تبریزی ادامه داد: این روزها اتفاقی افتاده که وقتی شما پیش دکتر می‌روید و معاینه می‌شوید بعد از آن احساس می‌کنید قبلاً سالم تر بودید. فیلم ما هم شبیه همین است. این اثر بعد ٧ سال قرنطینه جراحان و متخصصان در ارشاد تصمیم گرفتند که کار ما را جراحی کنند. انگار بچه‌ای که ما متولد کردیم بیماری دارد و آنها فکر می‌کنند نباید با دیگران ارتباط برقرار کند. چراکه ممکن است بیماریش سرایت کند. اما این فیلم از همان تولد انرژی زیادی داشت و قصدش این بود که سلامتی به جامعه بیاورد. اما مورد جراحیهای مختلفی قرار گرفت. اما دست به قلب بچه ما نزدند و قلبش سالم است و امیدوارم بتواند رابطه خوب و عاطفی برقرار کند.

تیریزی در پایان گفت: من آرزو می‌کنم جراحان مختلف در جاهای دیگر جامعه دست به جراحی نزنند و فیلمهای سینمایی ما به همان شکل معقول به نمایش درآید.

در این مراسم احمد مسجدجامعی، رخشان بنی‌اعتماد، رضا کیانیان، جهانگیر کوثری، مجتبی راعی، محمد آفریده، محسن شاه‌ابراهیمی، محمدرضا دلپاک، محمدحسین حقیقی، بهمن زرین پور، جعفر دهقان، محمد سریر، نازنین بیاتی، رضا مقصودی، مهرداد غفارزاده، اردشیر رستمی، مهدی رحمانی، فتانه ملک محمدی، بیتا بادران، حبیب اسماعیلی، مهدی کریمی، غلامرضا رمضانی و نازنین فراهانی حضور داشتند

کد خبر : ۲۸۷۲۵۰