خبرگزاری کار ایران

«سعادت لرزان مردمان تیره روز» پس از ۱۵ سال به صحنه می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۲۲۷

پس از 15 سال؛ اثر برگزیده نوزدهمین جشنواره تئاتر فجر در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، درقالب نخستین تولید کمپانی تئاتر باران؛ «سعادت لرزان مردمان تیره روز» به کاگردانی محسن علیخانی از 28 تیر در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

نمایش«سعادت لرزان مردمان تیره روز»که در نوزدهمین جشنواره تئاتر فجر جوایز اصلی را کسب کرد با همان ترکیب بازیگران از 28 تیرماه در تئاتر باران روی صحنه می‌رود و تنها شهرام حقیقت دوست جایگزین احمد مهران فر شده است.

این نمایش که از آثار برجسته علیرضا نادری است در نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر جایزه اول کارگردانی(محسن علیخانی)، جایزه اول نمایشنامه نویسی(علیرضا نادری)،جایزه اول بازیگری زن(ستاره اسکندری)،جایزه اول طراحی صحنه(منوچهر شجاع) و جایزه دوم بازیگری مرد(مهدی سلطانی و احمد مهرانفر ) را کسب کرد.

فهیمه امن‌زاده، پونه عبدالکریم زاده، فرزین صابونی، مریم باقری، ستاره اسکندری، مهدی سلطانی سروستانی و شهرام حقیقت دوست بازیگران این نمایش هستند.

"سعادت لرزان مردمان تیره روز "به فروپاشی یک خانواده ایرانی در دهه 60 می‌پردازد و ماجرا در عصر یک روز بارانی آغاز می‌شود و در نیمه شبی تاریک و هول انگیز به پایان می‌رسد.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از؛ طراح صحنه و نور: منوچهر شجاع، طراح لباس: ستاره اسکندری، طراح گریم: سارا اسکندری، آهنگساز : امیر رجبی، طراح پوستر و بروشور: پیام صیادی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمد گودرزیانی، منشی و مدیر صحنه: روژین صدر زاده مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی، عکاس: مهدی آشنا، دستیاران طراح صحنه: هادی بادپا، سعید زارع.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز