خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های «عاشقانه‌های نا آرام» تمامی ندارد

تماشاگران نمایش «عاشقانه‌های نا آرام» روز گذشته بلیت به دست پشت درهای بسته تالار وحدت انتظار کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مخاطبان نمایش «عاشقانه‌های نا آرام» روز گذشته در حالی آماده حضور در تالار وحدت شدند که گروه تصمیمی برای حضور روی صحنه نداشت. به همین دلیل تماشاگرانی که روز گذشته بلیت‌های گران‌قیمت این نمایش را تهیه کرده بودند ناگهان با پیامک سامانه فروش بلیت مواجه شدند که به آنها اطلاع داد خبری از اجرای روز جمعه نیست.

روابط عمومی بنیاد رودکی در واکنش به این اتفاق اظهار کرد: اجرای نمایش توسط گروه کنسل شده و ارتباطی به بنیاد یا مسائل دیگر ندارد؛ صرفا بحث تصمیم گروه در میان است.

پیگیری‌های خبرنگار ایلنا نشان می‌دهد گروه برنامه‌ای برای جایگزینی اجرای منتفی شده ندارد و سرنوشت آن عده که بلیت‌های روز جمعه - 19 تیرماه - را خریداری کردند مشخص نیست.

همچنین کارگردان و تهیه‌کننده کار نیز تا این لحظه در ارتباط با اتفاق روز گذشته واکنشی نشان نداده‌اند و این درحالی‌ست که گروه‌های موسیقی و تئاتری در چنین شرایطی به ارائه توضیح درباره دلایلی که منجر به اتلاف وقت مردم شد اقدام می‌کنند.

چند روز قبل خبری مبنی بر تصمیم محمدرضا فروتن برای پایان دادن به همکاری خود با گروه اجرایی نمایش «عاشقانه‌های نا آرام» منتشر شد و بعضی گمانه‌زنی‌ها عدم توافق کارگردان با این بازیگر را دلیل مسائل بوجود آمده می‌دانند.

اجرای نمایش «عاشقانه‌های نا آرام» در تالار وحدت از ابتدا با حاشیه‌های بسیاری همراه بود و رسانه‌ها گلایه‌های خود از تصمیم مسئولان بنیاد رودکی را پنهان نکردند.

انجمن بازیگران و کانون کارگردانان خانه تئاتر نیز با انتشار بیانیه‌های جداگانه نسبت به صدور مجوز اجرای این نمایش در تالار وحدت اعتراض کردند.

کد خبر : ۲۸۹۵۹۵