خبرگزاری کار ایران

«آماس» نماینده ایران در جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۸۹۲

فیلم کوتاه «آماس» در جشنواره سینماداماره «cinemadamare» ایتالیا به نمایش درآمد.

«آماس» تازه‌ترین ساخته علی درخشنده که تنها نماینده ایران بود به عنوان مهمان در این جشنواره هفتگی تابستانی به نمایش درآمد. درخشنده پیش از این «مستندی درباره ناکروپولی»، «از اینم ساده‌تر 1» و «از اینم ساده‌تر 2» را در این فستیوال اکران کرد.

فستیوال cinemadamare گروهی متشکل از عوامل فنی و هنری سینمایی از سراسر دنیا دارد و فیلمسازان جوان می‌توانند ایده‌های خود را از این طریق به اجرا درآورند. سومین قسمت از سه گانه عشق «از اینم ساده‌تر» علی درخشنده نیز از هفته آینده مهیای تولید خواهد شد.

فستیوال فیلم کوتاه سینما داماره در ایتالیا بزرگترین تولیدکننده فیلم کوتاه در جهان است و در فصل تابستان فیلم‌های خود را به صورت هفتگی در شهرهای مختلف این کشور با حضور نماینده‌هایی از تمام دنیا نمایش می‌دهد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتنداز: تهیه‌کننده و کارگردان: علی درخشنده، نویسنده: بردیا یادگاری، فیلمبردار: داود امیری، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح چهره‌پردازی: علیرضاخورشید، طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد، تدوین: علی درخشنده - حمیدرضابرزگر، صداگذاری و میکس: آرش قاسمی، موسیقی: علیرضابرزگر، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز: زهره صمدی، منشی صحنه: ساویزرسایی، تصویربردار پشت صحنه: شهرزاد بختیاری، عکاس: الهام حیدری، مدیر تولید و تدارکات: سیدمقصود میرهاشمی با همراهی مجید برزگر و ماهان حیدرى، بازیگران: نسیم کیانى و قربان نجفى.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز