خبرگزاری کار ایران

خوش‌شانس‌ترین و بدشانس‌ترین فیلم‌های گیشه کدامند؟

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۹۲۱

در میان فیلم‌های در حال اکران می‌توان فیلم‌ها را از حیث فروش به خوش‌اقبال و بداقبال تقسیم‌بندی کرد. این روزها "یاسین" بداقبال‌ترین فیلم گیشه است که به گفته تهیه‌کننده‌اش سینماداران دلیل اصلی بداقبالی‌اند و در مقابل "نهنگ عنبر" خوش‌شانس‌ترین فیلم گیشه.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سینماهای کشور در آخرین هفته ماه رمضان در حال نمایش پنج فیلم «نهنگ عنبر»، «گینس»، «عصریخبندان»، «از رییس جمهور پاداش نگیرید» و «یاسین» هستند.

«یاسین» » و «از رییس‌جمهور پاداش نگیرید» را باید بدشانس‌ترین فیلم‌های در حال اکران بدانیم که تهیه‌کننده و پخش‌کننده‌هایشان رضایتی از میزان فروش‌شان ندارند.

محسن علی‌اکبری در بیان دلایل فروش پایین فیلم «یاسین»؛ تنها سالن‌دارهای سینما را مقصر معرفی می‌کند که با عدم اختصاص سانس‌ شب به فیلم موجبات نفروختن فیلم را فراهم کردند.

او در کل این اعتقاد را دارد که سمت وسوی سینما در حال تغییر است و "سینمادار سالاری" جایگزین  بازیگر سالاری، کارگردان سالاری و تهیه‌کننده سالاری شده است.

به اعتقاد این تهیه‌کننده سینما؛ در حال حاضر صاحبان سینما چه از نوع دولتی و چه خصوصی مدیریت سینما را در دست گرفته‌اند و آن‌ها مشخص می‌کنند مخاطب چه فیلمی را تماشا کند.

علی‌اکبری این اتفاق که فیلم‌ساز باید با مشورت سینمادار فیلم بسازد را ضربه به تولید فرهنگ و هنر کشور می‌داند. اتفاقی که این روزها سینمای ایران گرفتار ان است.

"نهنگ عنبر" و "گینس" هم بدون تردید خوش‌شانس‌های اکران ماه رمضان هستند. فروش میلیاردی این دو فیلم  بازهم تاکیدی‌ست به علاقه مردم برای دیدن فیلم‌های طنز روی پرده.

"عصریخبندان" نیز که در کل فیلمی قابل دفاع است و با داشتن بازیگرانی چون مهتاب کرامتی، بهرام رادان، فرهاد اصلانی، میترا حجار، سحر دولتشاهی با پارامترهای گیشه هم‌خوانی‌های لازم را دارد؛ گمان می‌رفت فروش خوبی داشته باشد. این فیلم تا امروز فروشی نسبی داشته است. براتی (پخش‌کننده فیلم) معتقد است با پایان ماه مبارک رمضان و شروع موجب دوم تبلیغات به خصوص در شهرستان‌ها عصریخبندان که مردم نیز تماشای آن رضایت داشته‌اند؛ جایگاه خود را پیدا می‌کند.

 

نام فیلم  کارگردان تهیه‌کننده روزهای نمایش تعداد سالن فروش تهران فروش شهرستان فروش کل
نهنگ عنبر سامان مقدم سامان مقدم 55 روز 80 سالن  سه میلیارد و 100 میلیون تومان یک میلیارد و 250 میلیون تومان 4 میلیارد و 350 میلیون تومان
 گینس محسن تنابنده محسن تنابنده 20 روز 90 سالن  یک میلیارد تومان  500 میلیون تومان  یک میلیارد و 500 میلیون تومان
عصریخبندان مصطفی کیایی منصور لشکری قوچانی  20 روز 60 سالن 450 میلیون تومان  250 میلیون تومان 700 میلیون تومان
از رییس‌جمهور پاداش نگیرید کمال تبریزی  مهدی کریمی 20 روز 60 سالن 200 میلیون تومان  40 میلیون  تومان  240 میلیون تومان
یاسین حامد امرایی محسن علی اکبری  20 روز 15 سالن  80 میلیون تومان  5 میلیون تومان  85 میلیون تومان

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز