خبرگزاری کار ایران

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران به ثبت رسید

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران تحت عنوان انجمن صنفی کارفرمایی مؤسسات تولید فیلم‌های سینمایی و با دریافت شماره ثبت از وزارت کار رسمیت یافت.

به گزارش ایلنا؛ در پی مصوبه اولین مجمع عمومی خانه سینما پس از بازگشایی مبنی بر لزوم ثبت قانونی کلیه انجمن‌ها و تشکیلات صنفی، شورایعالی تهیهکنندگان از تشکلهای عضو خواست تا نسبت به ثبت رساندن و دریافت مجوزهای رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام نمایند.

با پیگیری اعضا و دستورات مساعد وزیر کار و رفاه اجتماعی اولین مجمع عمومی در بهمن سال گذشته تشکیل شد. در این نشست که با حضور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اساسنامه در مجمع عمومی تصویب و سپس نسبت به انتخاب اولین هیات مدیره رأی گیری شد.

در نهایت اعضای اولین هیات مدیره انتخاب شدند. یک هفته پس از مهلت قانونی به دلیل عدم اعتراض به انتخابات، نخستین جلسه هیات مدیره تشکیل و مسئولیتهای هیات مدیره به شرح زیر تعیین شد.

سید غلامرضا موسوی؛ رئیس هیئت مدیره/ محمد بانک؛ نایب رئیس/ غلامرضا آزادی؛ خزانه‌دار/ علی واجدسمیعی؛ دبیر و عضو هیئت مدیره/ منیژه حکمت، اصغر توسلی و امیرحسین شریفی؛ اعضای هیئت مدیره/ غلامرضا گمرکی؛ بازرس اصلی و حبیب‌اله صحرانورد؛ بازرس علی‌البدل.

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران روز یکشنبه (دیروز) پس از طی مراحل اداری، رسماً گواهی فعالیت انجمن را صادر و به دبیرخانه این تشکیلات صنفی اعلام کرد.

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران از هفته آینده با تکمیل فرمهای عضویت اعضا و تبدیل آن، فعالیتهای جدید خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر : ۲۹۳۰۸۳