خبرگزاری کار ایران

تور «ناگفته‌» حافظ ناظری از شیراز تا تهران

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۰۴۸

حافظ ناظری در نشست خبری خود از برگزاری تور کنسرت آلبوم ناگفته خبر داد و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند؛ بزرگان موسیقی جهان را به ایران می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ نشست خبری تور کنسرت آلبوم ناگفته صبح امروز (شنبه ۱۷ مردادماه) در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و حافظ ناظری در باره این کنسرت گفت: امروز به 16 سال پیش برگشتم. آن زمان کنسرتی در کاخ سعدآباد برگزار کردیم؛ این اتفاق امروز عادی است اما در آن زمان که عده محدودی با سازهای محدود کنسرت برگزار می‌کردند خیلی طبیعی عادی نبود. 

ناظری ادامه داد: بعد از برگزاری کنسرت سعد آباد من ایران را ترک کردم تا به آرزوهای بزرگتری برسم. در آن زمان مشهور شده بودم اما تصمیم گرفتم تا ایران و پدرم را ترک کنم الان این تصمیم خیلی برای من عجیب است.

او با بیان اینکه مخالف برگزار کردن کنسرت‌های متعدد است؛ اظهار داشت: من نمی‌خواهم تا وقتی حرفی برای گفتن ندارم؛ کنسرت برگزار کنم. برگزاری کنسرت‌های متعدد نوعی بیزنس است که بر روح و جان هنرمند تاثیر می‌گذارد.

حافظ ناظری درباره علت لغو کنسرت «ناگفته» در سال گذشته توضیح داد: متاسفانه از فروردین ماه سال گذشته برنامه‌ریزی‌های متفاوتی را انجام دادیم تا بتوانیم این کنسرت را در یک برنامه ۶ ماهه در ایران برگزار کنیم، اما متاسفانه مراحل قانونی طی نشد و مجبور شدیم برنامه را کنسل کنیم. این‌بار هم با اینکه هنوز خبری از نحوه حضور نوازندگان خارجی در کنسرت نشده و ما نگران این موضوع هستیم اما تصمیم داریم این‌بار به هر طریق که شده کنسرت را در ایران برگزار کنیم و امیدواریم اسطوره‌های بین‌المللی موسیقی دنیا که برای این کنسرت مدنظرمان قرار دارند؛ این بار به ما بپیوندند.

وی افزود: گروه ما نه موسیقی پاپ، نه موسیقی راک و نه رپ اجرا می‌کند. من درباره استادان موسیقی صحبت می‌کنم که چرا باید برای آن‌ها محدودیت وجود داشته باشد. آن هم در شرایطی که ایران در حال تعامل با جهان است. چقدر خوب است که این تعامل در بخش فرهنگی هم نمود یابد. امیدوارم دری باز شود و این نوازندگان بیایند. اگر نشود اصلا برای ایران خوب نخواهد بود.

خواننده آلبوم ناگفته توضیح داد: من 20 روز برای آوردن بزرگان موسیقی جهان به ایران فرصت دارم و امیدوارم در این راه مسئولان حمایت کنند در غیر اینصورت وجهه‌ی خوبی از ایران به نمایش گذاشته نمی‌شود. ما برنامه‌ داریم تور کنسرت‌های «ناگفته» را از پنجم و ششم شهریور ماه در باغ عفیف آباد شیراز آغاز کنیم و روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه در تالار بزرگ وزارت کشور کنسرت بگذاریم. البته در نظر داریم در چند شهرستان دیگر نیز کنسرت برگزار شود.

ناظری درباره حضور نوازنده‌های ایرانی در این کنسرت نیز گفت: هم اکنون در مرحله انتخاب نوازنده هستیم و کارهایی را نیز در این زمینه انجام دادیم و طی چند روز آینده به صورت قطعی اسامی نوازندگان را اعلام خواهیم کرد. به هر صورت هم اکنون برای نوازندگان خارجی مشکل صدور ویزا وجود دارد اما امیدواریم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که بتوانیم در کنار این اسطوره‌های جهانی و نوازندگان ایرانی کنسرت‌های خوبی را به علاقمندان ارائه دهیم.

 گزارش از امیر حسین ناظم زاده 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز