خبرگزاری کار ایران

مدیر کمپانی موشن پیکچر وارد ایران شد

صبح روز شنبه(17 مرداد) مدیرکمپانی موشن پیکچر به همراه "دیلشاد شیخ" آهنگساز برجسته هندی برای امضای قرداد همکاری با جواد نوروزبیگی (تهیه‌کننده فیلم سینمایی سلام بمبئی) وارد تهران شدند.

 به گزارش ایلنا، قرار است این کمپانی هم در تولید و هم در پخش این فیلم سینمایی همکاری داشته باشد و باتوجه به اینکه تولید مشترک همواره مورد توجه سازمان سینمایی و ریاست آن بوده، سعی عوامل "سلام بمبئی" و در رأس آن جواد نوروزبیگی نیز بر آن است این همکاری به گسترش روابط سینمایی و فرهنگی دو کشور بینجامد.

پهلاج نیهالانی؛ رئیس کنونی هیئت مرکزی صدور گواهی پخش و سانسور فیلم در هندوستان است. وی بیش از سی سال است که تهیه‌کننده فیلم  و مدیرکمپانی "موشن پیکچر" بوده و در کارنامه کاری نیهالانی بیش از 20 فیلم پرفروش دیده می‌شود. همچنین ستاره‌های بزرگ سینمای هند مانند آمیتاب باچان، سلمان خان، شاهرخ خان، آکشی کومار و... در فیلم‌هایی که این تهیه‌کننده قدیمی تولید کرده؛ نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 کارگردانی و نویسندگی "سلام بمبئی" را قربان محمدپور برعهده دارد. فیلمی که به یک موضوع عاشقانه از دریچه‌ای متفاوت می‌پردازد و بازیگر نقش اول مرد آن محمدرضا گلزار است که مدتی پیش به این فیلم پیوست.

کد خبر : ۲۹۶۰۷۵