خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای سیاستگذاری نمایشگاه بیست و نهم کتاب منصوب شدند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور احکامی جداگانه اعضای شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا طی این حکم سیدرضا صالحی امیری، علی اکبر اشعری، رضا امیرخانی، مهدی فیروزان، همایون امیرزاده، مرتضی کاظمی، مسعود شهرام‌نیا، محمد سلگی، سیدمحمد بهشتی، محمد حمزه‌زاده، مهدی اسماعیلی‌راد، سیدعلی اصغر سیدآبادی و محمدرضا توکل صدیقی به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شدند.

در متن حکم علی جنتی خطاب به اعضا آمده است: نظر به اهمیت و ضرورت بهره‌گیری از دیدگاه‌های سازنده و کارشناسانه در برگزاری مطلوب نمایشگاه تهران به ‌نوان مهمترین رویداد فرهنگی کشور و با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جناب عالی، بنابه پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی، به‌عنوان عضو شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از تجارب پیشین و ارائه ایده‌های خلاقانه مبتنی بر اهداف، رویکردها و سیاست‌های کلان فرهنگی نظام مقدس اسلامی به منظور توسعه، بسط و ارتقای روزافزون فرهنگ کتاب و کتابخوانی در انجام این وظیفه سترگ موفق و موید باشید.

کد خبر : ۲۹۶۴۱۵