خبرگزاری کار ایران

با حکم ایوبی؛

بخش بین‌الملل از جشنواره فیلم فجر حذف شد

با حکم رئیس سازمان سینمایی قرار شد بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر به عنوان جشنواره بین‌المللی فیلم ایران برگزار شود

 به گزارش ایلنا، رئیس سازمان سینمایی با صدور حکمی «سیدرضا میرکریمی» را به سمت دبیری جشنواره بین‌الملل فیلم ایران منصوب کرد.

 در حکم صادره آمده است:

 «هنرمند ارجمند، جناب آقای سیدرضا میرکریمی؛ به موجب این حکم به سمت «دبیر جشنواره بین المللی فیلم ایران» منصوب می‌شوید.

سینمای ایران در سخت‌ترین شرایط توانست پنجره‌ای به بیرون بگشاید؛ و امروز که دربهای جهان به روی فرهنگ وهنر ایران بزرگ باردگر گشوده شد، «جشنواره بین المللی فیلم ایران» می‌تواند همه مشتاقان و دوستداران هنرهفتم را در سرزمین ادب وعرفان و عشق و گفت‌و‌گو گِردِ هم آورد. جدایی بخش بین الملل جشنواره فجر فرصتی است برای برپایی همایشِ بزرگ و با شکوهِ همه سینماگرانی که همچنان به آینده سینمای فرهنگی، هنری و اصیل و انسانی باوردارند. «جشنواره ملی فیلم فجر»، جشن سال تحویل سینمای ملی ایران و جشنواره بین الملل که پس از این رویداد بزرگ برگزار می‌شود فرصتی است استثنایی برای تبادل تجربه و اندیشه با سینمای جهان و معرفی تولیدات سالانه سینمای ایران به دوستداران نگاه ایرانی در سینما. این جشنواره که به نام ایران مزین است همچنین بهانه‌ای است برای معرفی فرهنگ وهنر سرزمینی که آوازه هنر و هنرمندانش جهانی و دیرپای است.

 دبیری این رویداد مهم، نیازمند اندیشه‌های خلاق، پیشنه‌ای درخشان و همراهی همه اهالی سینماست. سوابق درخشانتان در سینمای ایران و جهان و جایگاه والایتان در مدیریت اصناف نوید بخش رویدادی شکوه‌مند ودرخورِ نام سینمای ایران است. موفقیت‌های روز افزونتان را در برگزاری این رویداد مهم از خداوند متعال خواهانم.»

 جشنواره بین الملل  سینمای ایران به دبیری «سید رضا میرکریمی» در اردیبهشت ۹۵ برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۲۹۸۳۲۲