خبرگزاری کار ایران

آنسامبل قنبری‌مهر موسیقی معاصر می‌نوازد

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۲۴۲

آنسامبل مجلسی قنبری مهر در اولین اجرای خود با رویکرد جدیدی قصد دارد آثاری از اردوان وثوقی و نیما عطرکار روشن را در فرهنگسرای ارسباران اجرا کند.

به گزارش ایلنا؛ کنسرت آنسامبل قنبری مهر (پنجشنبه 12 شهریور ماه) از ساعت نه شب در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود و در این برنامه آثاری از نیما عطرکار روشن و اردوان وثوقی اجرا می‌شود.

آنسامبل مجلسی قنبری مهر که پیشتر در قالب کوارتت زهی قنبری مهر به اجرا پرداخته بود، قصد دارد پس از این با رویکردی جدید و با محوریت اجرای آثار آهنگسازان معاصر ایرانی به فعالیت خود ادامه دهد و این اجرا اولین کنسرت گروه با رویکرد جدید است.

در این کنسرت «کوارتت زهی شماره ۲» و «پئیریکا» برای کوارتت زهی و گیتار از اردوان وثوقی و «کوارتت زهی شماره 1» و «سکستت» برای کوارتت زهی، پیانو و سازهای کوبه ای از نیما عطرکار روشن اجرا می‌شود.

پیش از این آثاری از این دو آهنگساز در مجموعه «سکوت سیاه» توسط نشر هرمس منتشر شده است که دی ماه گذشته در سالن رودکی به روی صحنه رفت.

در این کنسرت؛ عادل پورصمدی (ویولا)، صبا صفوی (ویولن)، پویا فراگردی (ویولن)، فرمهر بیگلو (ویولن)، یاسمن کوزه‌گر (ویولنسل)، مطهر حسینی (پیانو)، نیما حسینی (سازهای کوبه‌ای) و بابک ولی پور (گیتار) به اجرای قطعات می‌پردازند.

بلیت‌های این کنسرت با قیمت ۴۵,۰۰۰ و ۳۵,۰۰۰ تومان در سایت تیوال به فروش می‌رسد

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز