خبرگزاری کار ایران

آخرین کنسرت تابستانه بمرانی در تهران

گروه بمرانی پنج‌شنبه و جمعه ۵ و ۶ شهریور ماه در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ گروه بمرانی کنسرت تابستانه خود در تهران را با ۳ اجرا در سالن آزادی به پایان می‌رساند و  برای برگزاری کنسرت‌های دیگر راهی شهرستان‌ها می‌شود.

در این اجرا اعضای گروه بمرانی متشکل از بهزاد عمرانی (خواننده، گیتار آکوستیک)، مانی مُزکی (سازدهنی، ترومبون)، آرش عمرانی (پیانو، آکاردئون)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک)، کیارش‌ عمرانی (گیتار باس) و آبتین یغماییان (درامز) ترکیبی از قطعات آلبوم‌ «مخرج مشترک» و دیگر ساخته‌های خود را با رپرتوار جدید برای مخاطبان خود اجرا می‌کنند.

آلبوم مخرج مشترک در خرداد ماه منتشر شد و پیش از این کنسرت گروه بمرانی در روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد و 2 مرداد در آزادی تهران برگزار شد که با استقبال مخاطبان و هواداران این گروه موسیقی مواجه شد.

هنرمندانی چون فردین خلعتبری، اکبر عالمی، کیاوش صاحب نسق، نگار جواهریان، سروش صحت، رامبد جوان، صابر ابر، هوتن شکیبا و... در اجراهای گذشته این فصل به تماشای بمرانی نشستند.

کنسرت بمرانی در سانس‌های ۸ ۱و ۲۱ در روزهای ۵ و ۶ شهریور برگزار می‌شود. فروش بلیت از طریق سایت پیشنهاد (www.peeshnahad.com) و ایران کنسرت www.iranconcert.com  امکان‌پذیر است.

کد خبر : ۳۰۰۳۵۹