خبرگزاری کار ایران

نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» دو اجرایی شد/ آغاز پیش فروش بلیت «تکه‌های سنگین سرب»

دو اجرایی شدن نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به دلیل استقبال مخاطبان و آغاز پیش‌ فروش بلیت «تکه‌های سنگین سرب» دو خبر از هنرهای نمایشی امروز هستند.

به گزارش ایلنا، با توجه به استقبال مخاطبان از نمایش «پپرونی برای دیکتاتور»، این نمایش دو روز آخر هفته، با دو اجرا میزبان علاقه‌مندان خود خواهد بود.

این نمایش که نخستین تجربه کارگردانی خسرو احمدی محسوب می‌شود، تازه‌ترین اثر گروه تئاتر «بداهه» است. خسرو احمدی، ژاله صامتی، محسن کیایی، شیوا ابراهیمی، پژمان جمشیدی و سینا کرمی بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» در روزهای یاد شده در دو نوبت 17:30 و 19:30 در سالن استاد ناظرزاده مجموعه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

آغاز پیش فروش بلیت‌های نمایش «تکه‌های سنگین سرب»

پیش فروش بلیت‌های نمایش «تکه‌های سنگین سرب» که برش‌هایی از زندگی دکتر مصطفی چمران را روایت می‌کند، آغاز شد.

تازه‌ترین اثر گروه تئاتر «پوشه» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی از پنجشنبه (12 شهریور ماه) به صحنه می‌رود.

بلیت‌های این نمایش که برش‌هایی از زندگی دکتر مصطفی چمران را روایت می‌کند، در پایگاه‌های اینترنتی ایران کنسرت و گیشه تئاتر به نشانی www.iranconcert.com و www.gishetheater.com   پیش فروش می‌شود.

پیام دهکردی و عارفه لک، بازیگران نمایش «تکه‌های سنگین سرب» هستند و دیگر عوامل تازه‌ترین اثر گروه تئاتر پوشه نیز عبارتند از: آنکیدو دارش، آهنگساز و طراح جلوه‌های صوتی؛ الهام صالحی، طراح چهره‌پردازی؛ کیوان معتمدی، طراحی نور؛ ارسلان آقاخانی، طراح پوستر و بروشور؛ لادن سیدکنعانی، طراح صحنه و لباس و نورالدین حیدری ماهر، مدیر تولید و برنامه‌ریز پروژه.

این نمایش هر شب (به‌جز شنبه) ساعت 20 در تالار چهارسو اجرا خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۰۴۳۸