خبرگزاری کار ایران

زمان انتشار آلبوم "در دنیای تو ساعت چند است" مشخص شد / رونمایی از نشر "میم"

موسیقی فیلم"در دنیای تو ساعت چند است" سه‌شنبه (10 شهریور) در سراسر کشور توزیع می‌شود و سه روز بعد رونمایی اصلی این آلبوم به همراه رونمایی نشر میم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ پس از نخستین رونمایی آلبوم موسیقی فیلم "در دنیای تو ساعت چند است"؛ کریستف رضاعی درنظر دارد تا رونمایی اصلی آلبوم را به همراه رونمایی از نشر خصوصی خودش با عنوان نشر میم (منظومه موازی موسیقی) برگزار کند.

رونمایی آخرین اثر کریستف رضاعی و نشر میم عصر روز جمعه (13 شهریور) از ساعت 6 در کافه "وی" واقع در میدان فلسطین نبش کوچه نایبی با حضور عوامل فیلم در دنیای تو ساعت چند است و هنرمندان عرصه موسیقی و سینما برگزار می‌شود.

نشر "میم" قرار است نشر شخصی کریستف رضاعی باشد و فعالیت‌هایی که او به تنهایی یا با گروه‌ها و اشخاص دیگر داشته را منتشر کند. این نشر تا مدتی تنها اختصاص به کارهای رضاعی خواهد داشت و آثار سایر هنرمندان را منتشر نمی‌کند. کریستف رضاعی معتقد است  نشر "میم" می‌تواند در سال حدود سه آلبوم منتشر کند که بیشتر مختص آثار گروه نور و فعالیت‌هایش در زمینه موسیقی فیلم باشد.

موسیقی فیلم "در دنیای تو ساعت چند است" سی و یکم مرداد ماه به صورت محدودی در رونمایی اول این آلبوم در اختیار مخاطبان قرار گرفت اما سه‌شنبه‌ همین هفته (10 شهریور) این اثر توسط شرکت پخش جوان در سراسر کشور توزیع می‌شود و علاقمندان می‌توانند آن را از مراکز فروش تهیه کنند.

کد خبر : ۳۰۰۷۲۳