خبرگزاری کار ایران

رویا نونهالی از ادامه اجرای نمایش «تارتوف» خبر داد

رویا نونهالی در یادداشتی از احتمال ادامه اجرای نمایش «تارتوف» به دلیل استقبال تماشاگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که نخستین تجربه تئاتری خود را در مقام کارگردان روی صحنه دارد با انتشار یادداشت کوتاهی که در اختیار خبرگزاری کار ایران قرار داد از علاقه گروه برای ادامه اجراها گفت.

در متن این داشت آمده است: ذهن تصور می‌کند، آنگاه اراده می‌کنی، جمع می‌شویم و بخشی دیگر از زیستن متولد می‌شود و به راه می‌افتد. نمایش «تارتوف» و همراهی تماشاگرانش به گفت، ماجرا ادامه دارد و می‌تواند میزبان نگاه‌های بیشتری باشد. با شوق به اجرای دوره‌ای دیگر فکر می‌کنیم؛ به زودی. از مهربانی و همراهی همه بی‌نهایت ممنونیم.

نمایش «تارتوف» نوشته مولیر و ترجمه مهشید نونهالی به کارگردانی رویا نونهالی از چهارم مرداد ماه در تالار شمس (اقدسیه) روی صحنه رفت و با استقبال مخاطبان مواجه شد و در تمامی نوبت‌های اجرایی بلیت خارج از ظرفیت فروخت.

همین استقبال موجب شد تا گروه، اجرای پایانی امروز جمعه - ششم شهریور ماه - را در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه ببرد.

محسن حسینی، مریم بوبانی، رویا بختیاری، محمدرضا مالکی، محمدعلی حسینعلی، روزبه مهر، هومن کیایی، محمد هادی عطایی، شیرین اسماعیلی و رویا نونهالی در کمدی «تارتوف» ایفای نقش می‌کنند.

در توضیح داستان این نمایش آمده است: «تارتوف» داستان آدم است، وقتی نمی‌خواهد ببیند، وقتی تصمیمش را از قبل گرفته و تا آنجا انکار می‌کند که انکار شود! خانواده در آستانه یک ازدواج نسبتاً خجسته قرار دارد اما با ورود کسی که دل از رئیس خانواده برده، همه چیز دگرگون می شود و وقتی همه چیز جابه جاست، مضحکه ای برپاست! بازیگران بازیگوش، می خواهند این صحنه ها را بازی کنند اما درام داغ انسان فریبکار، آنها را هر از چند گاه به کام خود می‌کشد.

رامین حیدری فاروقی علاوه بر تهیه‌کنندگی، نگارش سروده‌های فارسی نمایش «تارتوف» را برعهده داشته است.

کد خبر : ۳۰۰۷۴۶