خبرگزاری کار ایران

پایان دهمین دوره کودکان شاد تعالی

دهمین دوره اردوی تفریحی – آموزشی کودکان شاد با تلاش و همت جمعی از داوطلبان موسسه تعالی در تاریخ ٩۴/٠۴/٢۴ به مدت ۴ روز در محل اردوگاه مصطفی خمینی شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ مهرورزان جوان موسسه مشتمل بر ۵٣ نفر پذیرای ٢٠٠ کودک و نوجوان و ٣٠ مادر از خانواده‌های نیازمند آموزش بودند. هدف از برگزاری این دوره، ارائه آموزش‌های مفاهیم زندگی و افزایش حس امنیت و ارزش در قالب کارگاه‌های آموزشی و تفریحی بود.

برنامه‌ریزی‌های این اردو دوماه قبل از شروع برنامه آغاز شد. در این مدت تیم برگزارکننده با تحقیق و پژوهش در زمینه کودک و نوجوان، به برنامه‌ریزی و فراهم سازی کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های تفریحی متناسب با رده‌های سنی مختلف کودکان شرکت کننده و مادران آن‌ها پرداختند.

کارگاه‌های یوگا، نمایش خلاق، نمدسازی، باستان‌شناسی، شاهنامه خوانی، بازی‌های مهارتی و... برای کودکان و نوجوانان و کارگاه‌های شمع سازی، یوگای خنده، فیلم و... برای مادران، نمونه‌ای از کارگاه‌های برگزار شده در این اردو بود.

این اردو در تاریخ ٩۴/۴/٢٨به پایان رسید و تجربه دیگری را در کارنامه فعالیتهای آموزشی این موسسه ثبت کرد.

بعد از اتمام دهمین اردوی کودکان شاد؛ فعالان مردم نهاد تعالی به برنامه‌ریزی و تدارک یازدهمین دوره با عنوان «یازدهمین اردوی کودکان شاد» پرداختند. در این دوره که قراراست به مدت دو روز و در تاریخ‌های ١٢ و ١٣ شهریور ماه برگزار شود، ٢٢٠ کودک نیازمند آموزش، میهمان این برنامه خواهند بود.

هدف از برگزاری این دوره برگزاری کارگاه‌های آموزشی هدفمند و ایجاد فضایی شاد و صمیمی است.

تیم اجرایی از تاریخ ٩۴/٠۵/١٨ جلسات برنامه ریزی خود را آغاز کرده است. حامی این دوره دبستان و پیش دبستانی بی‌بی گل مطهره واقع در دیباجی جنوبی است.

کد خبر : ۳۰۰۸۲۵