خبرگزاری کار ایران

سازمان سینمایی اعلام کرد:

رضایت از عملکرد گروه هنر و تجربه در سال نخست فعالیت

سازمان سینمایی اعلام کرده است که بیش از ۴۶ درصد شرکت کنندگان در نظر سنجی از اجرای طرح گروه هنر و تجربه اعلام رضایت کرده‌اند.

به  گزارش ایلنا، راه‌اندازی گروه سینماهای «هنر و تجربه» یکی از مهمترین اتفاقاتی است که در سازمان سینمایی دولت جدید رخ داده است. با اینکه رویکرد گروه هنر و تجربه مورد توجه سینماگران، صاحبنظران و منتقدان سینمایی قرار گرفته، از مخاطبان سایت سازمان سینمایی درخواست کردیم به پرسش نظرسنجی این سایت پاسخ داده و نظرشان را درباره فعالیت یک ساله گروه هنر و تجربه را بیان کنند.

 در پرسش مطرح شده در نظرسنجی سایت سازمان سینمایی از مخاطبان خواسته شد تا بیان کنند «پس از گذشت یک سال از اغاز کار گروه هنر و تجربه، عملکرد این مقطع را چگونه ارزیابی می‌کنند». در اینسنجش گزینه ها به ترتیب شامل عالی، خوب، متوسط و ضعیف بوده و در مجموع 325 نفر در آن شرکت کردند.

پاسخ‌های به دست آمده نشان می‌دهد بیشترین افراد پاسخ‌دهنده از عملکرد گروه هنر و تجربه راضی بوده و با 46.1 درصد گزینه «خوب» را انتخاب کردند. همچنین 27.6درصد این رویکرد را «عالی» دانسته و از سوی دیگر 3.15 درصد نیز عملکرد گروه هنر و تجربه را «متوسط» بیان کردند. در این سنجش تنها 10.7  درصد با انتخاب گزینه «ضعیف» نسبت به عملکرد گروه ابراز نارضایتی کردند.

کد خبر : ۳۰۲۱۱۹