خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های مجموعه تئاتر شهر؛

نمایش «قلعه انسانات» شنبه‌ها اجرا دارد

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۶۰۸

اعلام برنامه اجراهای مجموعه تئاتر شهر و فعالیت این مجموعه حتی در روزهای شنبه از جمله خبرهای تئاتری امروز هستند.

به گزارش ایلنا، نمایش «قلعه انسانات» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس که اجرای خود را از روز یازدهم شهریور ماه در تالار سایه آغاز کرد، روزهای شنبه نیز میزبان دوستداران تئاتر خواهد بود.

این اثر نمایشی محصول مشترک کشورهای ایران و ایتالیا طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته هر روز هفته، حتی روزهای شنبه ساعت 18 و 20 در تالار سایه تئاتر به صحنه خواهد رفت.

نمایش «قلعه انسانات»‌ که این روزها با بازی پیرو کاردانو ، کلودیو کوتونیو ، پریسا نظری روی صحنه است، سال گذشته نیز  با حمایت کمپانی ایتالیایی «سالا اونو» و اداره کل هنرهای نمایشی در سی‌وسومین جشنواره تئاتر فجر اجرا شد.

داستان این نمایش به تبار‌شناسی رابطه ظالم و مظلوم می‌پردازد. به این‌که چطور آدم‌ها در شرایط مختلف دچار رفتارهای متناقص می‌شوند.

پیش فروش اینترنتی کمدی « مضحکه شبیه قتل» آغاز شد

بلیت‌های نمایش کمدی «مضحکه شبیه قتل» در سه روز نخست اجرای این اثر نمایشی با بیست درصد تخفیف به فروش می‌رسد .

با آغاز مرحله پیش فروش اینترنتی نمایش کمدی «مضحکه شبیه قتل» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی، بلیت اجرای این اثر نمایشی در سه روز اول اجرا با بیست درصد تخفیف به تماشاگران ارائه خواهد شد.

بر این اساس تماشاگرانی که مایل به دیدن نمایش در روزهای 18 ، 19 و 20 شهریور هستند می‌تواند از تسهیلات تخفیف 20 درصدی بلیت این اثر نمایشی استفاده کنند.

 نمایش کمدی «مضحکه شبیه قتل» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی است از چهارشنبه 18 شهریور ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده که با مدت زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان روی صحنه می‌رود (به ترتیب ورود صحنه) شهرام حقیقت دوست، نگار عابدی، حبیب دهقان نسب، علیرضا آرا، الهام پاوه‌نژاد، مسعود میرطاهری، رویا میرعلمی و ویدا جوان به عنوان بازیگر حضور دارند.

برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد

سه اثر نمایشی متفاوت این هفته در تالارهای اصلی، چهارسو و سایه مجموعه تئاتر میزبان تماشاگران تئاتر خواهند بود.

«مضحکه شبیه قتل» عنوان نمایشی به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی است که از چهارشنبه 18 شهریور ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده که با مدت زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان روی صحنه می رود ( به ترتیب ورود صحنه ) شهرام حقیقت دوست، نگار عابدی، حبیب دهقان نسب، علیرضا آرا، الهام پاوه نژاد، مسعود میرطاهری، رویا میرعلمی و ویدا جوان به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار چهارسو نیز نمایش «تکه‌های سنگین سرب» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی و بازی پیام دهکردی و عارفه لک ساعت 20 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان میزبان دوستداران تئاتر است.

نمایش «قلعه انسانات» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس ( محصول مشترک ایران و ایتالیا) نیز هر روز حتی شنبه‌ها ساعت 18 و 20 به مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان در تالار سایه اجرا می‌شود. پیرو کاردانو ، کلودیو کوتونیو ، پریسا نظری بازیگران این اثر نمایشی هستند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مجموعه تئاتر شهر  به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز