خبرگزاری کار ایران

هم‌زمان با اعلام برنامه‌ رپرتوآر پاییز مطرح شد:

گسترش مخاطبان گروه تئاتر آران از دامغان تا خراسان

بهروز غریب‌پور به تشریح برنامه‌های‌ جدید رپرتوآر گروه تئاتر «آران» پرداخت و از پخش فیلم‌تئاترهای این گروه برای علاقه‌مندان در شهر دامغان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرپرست گروه تئاتر آران با ابراز خرسندی از اینکه گروه به درستی در مسیر برنامه‌های بلندمدت خود گام برمی‌دارد، اظهار کرد: جذب مخاطبان بیشتر از طیف‌های گوناگون در سراسر کشور یکی از برنامه‌های بلندمدت گروه بود که رفته رفته به ثمر می‌رسد و این بسیار برای من رضایت‌بخش است.

غریب‌پور ادامه داد: این روزها در شهر دامغان برنامه‌ای برای نمایش فیلم‌تئاترهای گروه آران ترتیب داده شده و جدول آن در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته تا به تماشای فیلم‌ آثار عروسکی بنشینند. به این ترتیب ما علاقه‌مندان بیشتری را جذب نمایش می‌کنیم که اتفاق مثبتی به حساب می‌آید.

کارگردان اپرای عروسکی «مکبث» تصریح کرد: اینکه بتوانیم به مخاطبان دیگر شهرهای کشور خدمت کنیم یکی از برنامه‌هایی بود که مد نظر داشتیم و رفته رفته به آن نزدیک می‌شویم. در همین رابطه دعوت‌هایی از خراسان شمالی صورت گرفت و دوستانی در شهر نیشابور برای پخش این فیلم‌ها ابراز تمایل کردند.

او افزود: یکی از مسائلی که در این میان وجود دارد، این است که اگر قصد داشته باشیم به تمام برنامه‌ها برسیم باید زمانی دست به کار شویم که رپرتوآرهای گروه تئاتر آران پایان یافته باشد.

این کارگردان سپس به تشریح برنامه جدید رپرتوآر گروه تئاتر آران در فصل پاییز پرداخت که به شرح زیر است:

اپرای عروسکی «سعدی» ۵ تا ۲۰ مهر

اپرای عروسکی «عاشورا» ۱ تا ۸ آبان

اپرای عروسکی «مولوی» ۲۰ آبان تا ۶ آذر

اپرای عروسکی «لیلی و مجنون» ۲۲ آذر تا ۲ دی

اپرای عروسکی «حافظ» ۱۶ تا ۲۵ دی

اپرای عروسکی «سعدی» یکم تا ۱۶ بهمن

بهروز غریب‌پور چندی قبل از تدارک سفر و اجرای خارجی گروه تئاتر آران خبر داد که همچنان مشغول رایزنی برای اجرایی شدن این برنامه پرهزینه‌ است.

کد خبر : ۳۰۴۶۹۵