خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه چهار استعفا داد/ پذیرفته نشد

صبح امروز دوشنبه 23 شهریور غلامرضا غلامی (مدیر شبکه چهار سیما) که به تازگی منصوب شده و قرار بود به زودی برنامه‌های خود را اعلام کند؛ در یک تصمیم ناگهانی استعفای خود را از مدیریت این شبکه اعلام کرد.

براساس پیگیری‌های خبرنگار ایلنا؛ غلامرضا غلامی (مدیر شبکه چهار) پیگیر ساخت برنامه‌ای به نام نقد سینما در این شبکه بوده اما بعد از آنکه ساخت ادامه برنامه هفت در تلوزیون قطعی می‌شود علی اصغر‌پورمحمدی (معاون سیما) با پخش و ساخت برنامه نقد سینما مخالفت می‌کند. در نامه‌ای که‌ پورمحمدی در ۲۱ شهریور خطاب به غلامرضا غلامی نوشته؛ آورده است: از آنجایی که پخش دوباره برنامه هفت با موضوع سینما در جدول پخش شبکه سه قرار دارد؛ مقتضی است دستور فرمایید تولید و پخش برنامه در آن شبکه لغو شود.

غلامی نیز در پاسخ به‌ پورمحمدی اعلام کرده که شبکه ۴ شبکه فرهنگ و هنر است و تولید برنامه در حوزه سینما جزء‌وظایف این بخش است.

وی همچنین در نامه‌ای جداگانه آورده است از آنجایی که برنامه‌ریزی‌های اینجانب برای مدیریت شبکه ۴ با اختلال مواجه شده و این رویه خلاف قراری است که روز اول در محضر ریاست سازمان گذاشته بودیم؛ بدین وسیله استعفای خود را اعلام می‌کنم.

 با این وجود روابط عمومی سازمان صداوسیما اعلام کرد با استعفای آقای غلامی موافقت نشده و وی کمافی‌السابق در سمت مدیریت شبکه چهار سیما به کار خود ادامه می‌دهد.

متن استعفا غلامرضا غلامی

کد خبر : ۳۰۵۰۳۱