خبرگزاری کار ایران

همیاری علیشاپور با شیدا جاهد در ˝شیدایی˝

حسین علیشاپور کنسرتی را با عنوان شیدایی برای همیاری با شیدا جاهد، خواننده‌ای که مدتی‌ست دچار بیماری است، برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ در این کنسرت که 8 مهرماه در تالار رودکی برگزار می‌شود، مهدی رستمی (نوازنده سه تار) و محمدرضا شرایلی (نوازنده تنبک) نیز حضور دارند. این دو نوازنده پیش از این نیز سابقه اجرای مشترک با علیشاپور را داشته‌اند.

این خواننده در گفت‌وگویی پیرامون چگونگی و چرایی برگزاری کنسرت گفت: سابقه آشنایی و دوستی من با مسعود و شیدا جاهد به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اکنون که این مشکل برای شیدا پیش آمده، وظیفه دوستی دانسته‌ام که کاری کوچک برای تسکین درد دوستانم انجام دهم. هرچند می‌دانم که بسیار ناقابل و اندک است.

وی افزود: در این راستا با خود دوستان هم مشورت کردم و از ایشان خواهش کردم تا کنسرتی را با این منظور برگزار کنم که ایشان نیز پذیرفتند. مهدی رستمی نوازنده خوب سه تار و محمدرضا شرایلی دوست تنبک نوازم هم طی گفت‌و‌گوی کوتاهی که داشتم، قبول زحمت کردند که در این کنسرت همراه باشند. ضمن آن که برای برگزاری کنسرت از افشین معصومی مدیرعامل موسسه‌ی نغمه حصار خواهش کردم که برنامه را برگزار کند و امور اداری‌اش را انجام دهد که وی نیز بدون درنگ و بزرگوارانه پذیرفت تا در این مسیر همراه باشد.

وی تصریح کرد: جای قدردانی فراوان از بهرام جمالی مدیرعامل بنیاد رودکی وجود دارد که سالن رودکی را به صورت رایگان در اختیار ما قرار داد تا هزینه‌های برگزاری کنسرت عملا به صفر برسد. همچنین رئیس سالن رودکی خانم سهرابیان هم بسیار همکاری و همراهی کرد که باید از ایشان و مجموعه‌ی کاریشان تشکر کنم.

او گفت: مجید کاشانی که طراح جلد آلبوم‌های نگارینه و ترنگاترنگ نیز بوده و از طراحان بارز و برجسته ماست هم قبول زحمت کرده که پوستری را برای کنسرت طراحی کند که جا دارد از او نیز تشکر کنم.

این خواننده اضافه کرد: از آن جایی زمان کمی تا برگزاری کنسرت باقی مانده مجبور بودیم برای صدور مجوز با اعضای شورای موسیقی رایزنی کنیم که آقایان داوود گنجه‌ای و هادی منتظری و مسعود شعاری دلسوزانه امور را انجام دادند که هم از آنان و هم از کارکنان دفتر موسیقی تشکر می‌کنم که کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دادند.

علیشاپور ابراز امیدواری کرد که اهل موسیقی با حضور در این کنسرت شیدا را در راه غلبه بر بیماری‌اش یاری دهند.

بلیت این کنسرت در سایت ایران کنسرت به آدرس www.iranconcert.com عرضه می‌شود.

کد خبر : ۳۰۶۲۷۷