خبرگزاری کار ایران

بعد از سه‌ماه پیگیری از سوی اتحادیه چاپخانه‌داران؛

40 چاپخانه‌ی دیگر موفق به اخذ معافیت 50درصدی شدند

روز چهارشنبه 1394/6/25 نزدیک به چهل چاپخانه باقیمانده به همراه رئیس و نائب رئیس اتحادیه در محل اداره مالیات‌های مرکز تهران حضور یافته و موفق به اخذ معافیت‌های 50 درصدی مالیاتی شدند.

به گزارش ایلنا، یکی از مشکلاتی که طی سال‌های اخیر همواره گریبان‌گیر واحدهای صنفی و از آن جمله چاپخانه‌داران بوده است، موضوع مالیات و حل و فصل آن در زمان مقرر است. هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران نیز با آگاهی از این موضوع، رفع مشکل مالیاتی را به عنوان یکی از راهبردهای اصلی و سیاست‌های اتخاذ شده مدنظر قرار داد و تلاش‌هایی را در این مسیر به انجام رساند. موضوعی که پیش از برگزاری انتخابات هیات مدیره مطرح شده و پس از آن به صورت جدی دنبال شد.

در همان آغازین روزهای فعالیت هیات مدیره جدید با نزدیک به 230 واحد چاپخانه تماس گرفته شد و از کلیه آن‌ها دعوت به عمل آمد تا با حضور در اتحادیه به رفع این مشکل بپردازند. طی نزدیک به سه ماه گذشته این اقدام به انجام رسید و در آخرین نوبت و فصل پایانی در روز چهارشنبه 1394/6/25 نزدیک به چهل چاپخانه باقیمانده به همراه رئیس و نائب رئیس اتحادیه در محل اداره مالیات‌های مرکز تهران حضور یافته و موفق به اخذ معافیت‌های 50 درصدی مالیاتی شدند.

 

کد خبر : ۳۰۷۰۲۷