خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی رضاعی برای مشکلات سی‌دی‌ «در دنیای تو ساعت چند است»

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۰۲۸

کریستف رضاعی ضمن عذرخواهی از مراکز پخش آلبوم و کسانی که آلبوم را تهیه کردند؛ می‌گوید: متاسفانه سی‌دی‌هایی که شرکت شیما فیلم در اختیار ما قرار داد با مشکلات چاپ و تکثیر مواجه بود و پروسه تحویل آن‌ها در 7 مرحله با تاخیر انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ آلبوم موسیقی فیلم «در دنیای تو ساعت چند است» دهم شهریور ماه در نهایت وارد فروشگاه‌های موسیقی شد و شرکت پخش جوان آن را در سراسر کشور توزیع کرد.

این آلبوم با استقبال گسترده مردم مواجه شد و در فروش اینترنتی تاکنون رتبه اول را داشته از سوی دیگر آلبوم‌هایی که به صورت فیزیکی در اختیار مردم قرار گرفته؛ به 5000 عدد می‌رسد و درواقع تمامی آلبوم‌هایی که تولید شده بود به فروش رسید اما کریستف رضاعی با شرکت شیما فیلم که تولید آلبوم‌ها را برعهده داشت با مشکلات عجیبی مواجه شد.

رضاعی درباره این مسئله گفت: من در ابتدا باید از تمامی فروشگاه‌های پخش و مردمی که آلبوم‌ها را با مشکل خریداری کردند و به سختی یافتند عذرخواهی کنم. متاسفانه سی‌دی‌هایی که شرکت شیما فیلم در اختیار ما قرار داد با مشکلات چاپ و تکثیر مواجه بود و این مسئله بعد از توزیع در بازار مشخص شد چون امکان تست همه‌ی سی دی‌های چاپ شده وجود نداشت و پروسه تحویل آن‌ها را به من در 7 مرحله انجام داد که با تاخیر همراه بود.

او ادامه داد: من با شرکت شیما فیلم قراردادی حرفه‌ای بستم و در تاریخ 21 مرداد تمام هزینه‌های قرار داد را به آن‌ها دادم. متاسفانه بعد از این قراداد شرکت شیما فیلم آلبوم‌ها را حدودا با سه هفته تاخیر در مراحل مختلف به من رساند. بعد از این ماجرا مردمی که آلبوم را خریداری کردند؛ برخی متوجه مشکل آن شدند. یعنی آلبوم در دستگاه‌های پخش آن‌ها اجرا نمی‌شد.

 مدیر نشر میم همچنین با اشاره به گزارشی که چندی پیش خبرگزاری ایسنا درباره آلبوم و مشکلات آن نوشته بود؛ اظهار داشت: در این گزارش گفته شده که ناشر برای درآمدزایی پول کمی خرج کرده تا مواد نامرغوبی تهیه شود و این خیلی توهین‌آمیز است. فکر می‌کنم پیش از هرگونه قضاوت و پیش داوری؛ تماس با من به عنوان ناشر این آلبوم ضروری بود. متاسفانه من با شرکت شیما فیلم صادقانه قرارداد بستم و انتظار رفتار صادقانه‌ای داشتم. کار این شرکت باعث شد نه تنها سی‌دی‌های خراب به دست مردم برسد بلکه بازار فروش آلبوم هم دچار مشکل شود.

کریستف رضاعی در پایان عنوان کرد: خوشبختانه آلبوم تا امروز فروش خیلی خوبی داشته و تمامی آلبوم‌هایی که چاپ کردیم (5000 نسخه) به فروش رسیده است. فروش 5000 نسخه در عرض 15 روز واقعا  در شرایط کنونی نشر ایران رقم قابل توجهی است و من خوشحالم که با وجود توزیع گسترده‌ی آلبوم تمام نسخه‌های مورد استقبال مردم قرار گرفت. من به زودی آلبوم‌های جدیدی را با شرکت تولید دیگری توسط پخش جوان وارد بازار می‌کنم.

نیما جوان‌ (مدیر شرکت پخش جوان) نیز درباره مشکلاتی که در پخش آلبوم با آن مواجه شده؛ توضیح داد: شیما فیلم تعهد داده بود تولید و بسته‌بندی آلبوم را در 5000 نسخه طی پانزده روز انجام دهد اما این پروسه 38 روز به طول انجامید.

او ادامه داد:  همین مسئله ضربه اول را به فروش آلبوم ضد. فروشگاه‌های موسیقی در اولین سفارش خود 4000 نسخه درخواست کردند درحالی که روز توزیع سراسری آلبوم ما تنها 2100 نسخه در اختیار داشتیم. همین باعث شد که ما سفارش‌ها را نصف کنیم. خوشبختانه در ادامه هم این آلبوم با استقبال مواجه شد ولی باز شرکت شیما فیلم نتوانست آلبوم‌ها را در تعداد درستی به ما برساند و در نهایت مسئله منجر به قطع همکاری با این شرکت شد. آلبوم موسیقی فیلم در دنیای تو ساعت چند است تا امروز پتانسیل فروش 10000 نسخه داشت ولی به دلیل همین مسائل ضربه بزرگی خورد.

جوان در پایان افزود: مردم و فروشگاه‌ها شیما فیلم را نمی‌شناسند و اعتبار من و کریستف رضاعی لطمه خورد که امیدوارم با این توضیحات همه متوجه شوند. آلبوم‌های در دنیای تو ساعت چند است با بسته‌بندی جدید از فردا در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود؛ همچنین تمام کسانی که آلبوم‌های خراب در اختیار دارند؛ می‌توانند با شرکت پخش جوان تماس بگیرند و از طریق پیک یا مراجعه حضوری آلبوم خود را تعویض کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز