خبرگزاری کار ایران

در کنسرت ارکستر سمفونیک و کر آیسو با کوارتت کاسته؛

آثار آهنگسازان ایرانی به رهبری کریستین شولتز اجرا می‌شود

ارکستر سمفونیک و کر آیسو با کوارتت کاسته در جدیدترین کنسرت خود قطعاتی از پیمان یزدانیان، مازیار یونسی، هوشیار خیام، شوستاکوویچ، شوبرت و هایدن را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کنسرت بزرگ ارکستر سمفونیک و کر آیسو با کوارتت کاسته جمعه (17 مهر) از ساعت نه شب در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در این کنسرت کریستین شولتز و مازیار یونسى رهبری ارکستر را برعهده دارند. علاوه بر آن؛ سیاوش لطفى (رهبر کر)، فرمهر بیگلو (کنسرت مایستر) و سحر لطفى(مدیر ارکستر) در کنار سایر نوازندگان حضور دارند.

در این کنسرت که با همراهی کوارتت کاسته برگزار می‌شود؛ مازیار یونسی قطعه برای ارکستر و کوارتت با نام برخورد لحظه‌ها نوشته که برای اولین بار در این کنسرت اجرا می‌شود.

علاوه بر آن؛ قطعه دیگری از هوشیار خیام نواخته شده و موومان اول کنسرتو ویولنسل اثر هوشیار خیام در این کنسرت با سولیستی آتنا اشتیاقی نواخته اجرا می‌شود. موسیقى فیلم پاداش سکوت و کلکسیون چاى براى ارکستر زهى اثر پیمان یزدانیان توسط ارکستر آیسو نیز از قطعات دیگری است که برای مخاطبان درنظر گرفته شده است.

در کنسرت بزرگ ارکستر و کر آیسو؛ قطعاتی از آهنگسازان مطرح جهان نیز اجرا می‌شود. موومان اول سمفونیک 9 اثر شوستاکوویچ، سمفونی ناتمام اثر شوبرت و .مَس آفرینش (شماره‌هاى ٤،١٠،٢٦) اثر هایدن از جمله این قطعات هستند.

طرح بهای بلیت: همکف: ردیف 1 تا 8: 65,000 تومان ردیف 8 تا 12: 55,000 تومان ردیف 12 تا 20: 45,000 تومان بالکن اول: 50,000 تومان بالکن دوم: 45,000 تومان بالکن سوم: 35,000 تومان.

ارکستر سمفونیک آیسو فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ تحت مدیریت هنری کریستین شولتز، مدیر ارکستر سمفونیک وین و رهبر ارکستر آغاز کرده است.

کد خبر : ۳۰۷۳۲۷