خبرگزاری کار ایران

ارسال ۱۰هزار ویدئو برای فیلم جدید فرهادی

کاوه سجادی حسینی دستیار‌کارگردان اصغر فرهادی؛ یکشنبه ۵ مهرماه، را آخرین مهلت ارسال ویدئو فرخوان بازیگرى اعلام کرد و گفت: تا به امروز ۱۰ هزار ویدئو به دستشان رسیده است.

به گزارش ایلنا، «برسد به دست آهو» فیلم جدید اصغر فرهادی است که فراخوان بازیگری‌اش را کاوه سجادی حسینی دستیار اصغر فرهادی جمعه هفته گذشته 27 شهریور ماه در تلگرام منتشر کرد. او در این پیام ویدیویی از علاقه‌مندان به بازیگری خواست تا ویدیویی سه دقیقه‌ای از خودشان را در تلگرام آپلود کنند.

«برسد به دست آهو» هفتمین فیلم اصغر فرهادی است که او قصد دارد در پاییز، در ایران جلوی دوربین ببرد.

یکشنبه 5 مهر ماه، روز گذشته مهلت ارسال ویدئو براى فرخوان بازیگرى در فیلم اصغر فرهادى پایان یافت. روابط عمومى هفتمین فیلم اصغر فرهادى ضمن تشکر از همه کسانى که ویدئوهاى خود را براى فراخوان بازى دراین فیلم ارسال کرده‌اند، اعلام کرد:" تمام ویدئوها ى ارسالى تا چند روز آینده مورد بررسى قرار خواهند گرفت. ویدیوهاى شرکت‌کنندگان در این فراخوان تنها جهت انتخاب بازیگر مورد بازبینى قرار خواهد گرفت و هیچ.

سجادی حسینی دستیار کارگردان فرهادی در ویدئوی جدیدی که منتشر شده است ضمن تشکر از استقبال مخاطبان می‌گوید: تا به حال بیش از 10 هزار ویدئو به دست ما رسیده است که تا به امروز نصفی از آنها را دیدیم. ساعت 12 شب یکشنبه 5 مهر ماه، آخرین فرصتی بود که می‌توانستید ویدئو‌هایتان را ارسال کنید. لطف کنید بعد از این تاریخ دیگر فیلمی نفرستید چون امکان دیده شدنش وجود ندارد.

سجادی حسینی همچنین به این نکته اشاره کرد: بعضی‌ها می‌پرسند که آیا قرار است از بین این فیلمها برای کار استفاده شود؟ و باید بگوییم خیر! فقط قرار است که از بین ویدئو‌های ارسالی افرادی را انتخاب کنیم که در مراحلی از آنها تست بازیگری بگیریم.

کد خبر : ۳۰۸۵۳۴