خبرگزاری کار ایران

نمایش آثاری از هنرمندان ضدسرمایه‌داری در گالری آناهیتا

موسسه پرسش سمینار "نسیان طبقاتی در ایران امروز" را با سخنرانی کمال اطهاری و محمد مالجو برگزار می‌کند. برگزاری نمایشگاه "رنگ می‌بازد سی مرتبه، چشم‌اندازی" شامل آثار هنرمندان ضدسرمایه‌داری نیز دیگر اقدام این موسسه است.

به گزارش ایلنا؛ موسسه پرسش روز پنجشنبه 9 مهرماه در ادامه سمینارهای آزاد خود تحت عنوان پنجشنبه‌های پرسش سمیناری با عنوان "نسیان طبقاتی در ایران امروز" برگزار می‌کند.

در این سمینار کمال اطهاری و محمد مالجو با عناوین "اقتصادزدگی و سیاست‌زدگی در تحلیل اقتصاد سیاسی معاصر ایران" و "مناسبات طبقاتی سرمایه‌داری بدون تولید سرمایه‌دارانه" سخنرانی می‌کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این سمینار می‌توانند با شماره‌های روابط عمومی موسسه پرسش 88822010-88837647 تماس گرفته یا به وبسایتqporsesh.com مراجعه نمایند.

موسسه پرسش در خیابان قائم مقام فراهانی- پایین‌تر از خ استاد مطهری- کوچه شبنم- پلاک 3 واقع شده است. ورود به این جلسه برای تمامی علاقمندان آزاد و رایگان است.

نمایشگاهی از فعالان جنبش ضدسرمایه‌داری

گالری آناهیتا با همکاری موسسه مطالعات سیاسی-اقتصادی پرسش از روز جمعه 10 مهرماه میزبان نمایشگاهی با عنوان "رنگ می‌بازد سی مرتبه، چشم‌اندازی" است.

این نمایشگاه که به نمایش آثاری از 36 هنرمند از سراسر جهان اختصاص دارد از ساعت 16 روز جمعه 10 مهرماه آغاز می‌شود. آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه که برای اولین بار در ایران به نمایش درآمده‌اند براساس ایده فرا روی از ساختار در تولید اثر هنری تولید شده‌اند.

برخی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه از فعالان جنبش ضدسرمایه‌داری موسوم به "جنبش وال استریت" هستند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این نمایشگاه می‌توانند با گالری آناهیتا 88822010-88837647 تماس گرفته یا به وبسایت anahita.gallery مراجعه نمایند.

کد خبر : ۳۰۹۱۳۳