خبرگزاری کار ایران

موسسه "آوای هنر سلامت" رابط بین هنرمندان و حوزه سلامت است

موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر سلامت» توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده و ابراهیم داروغه‌زاده به عنوان مدیرعامل آن انتخاب شده است.

  به گزارش ایلنا؛ ابراهیم داروغه‌زاده درباره اهداف این موسسه گفت: این موسسه بودجه جداگانه ندارد  و  نقش آن به عنوان یک کارشناس و مشاور امین است که با استفاده از بودجه‌های سایر بخش‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به تولید محصولات فرهنگی هنری در قالب‌هایی همچون سینما؛ تئاتر و تلویزیون کمک می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آموزش مسائل بهداشتی و درمانی است. موسسه آوای هنر سلامت با دریافت محتوا از  معاونت‌ها و اداره‌های این وزارتخانه و همچنین ارتباط با هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون  قصد دارد به تهیه و تولید سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی، ویدیویی، انیمیشن، کوتاه، بلند و مستند اعم از داستانی، آموزشی، صنعتی و تاریخی اقدام کند.

 داروغه‌زاده افزود: این موسسه به روند نگارش فیلمنامه‌ها و ساخت سریال‌ها و فیلم‌ها  به‌صورت کارشناسی نظارت می‌کند و رابط و وصل‌کننده بین هنرمندان عرصه‌های مختلف و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است. هیئت مدیره این مجموعه از حسین مبارکی، محمدامیر امیرخانی داریان و محمدمهدی گلمکانی تشکیل شده است.

کد خبر : ۳۰۹۲۳۰