خبرگزاری کار ایران

پیکر «هما»ی تئاتر ایران دوشنبه به میهن می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۶۸۰

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد هما روستا ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ۱۴ مهر از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا‌، براساس اعلام آکادمی استاد حمید سمندریان پیکر زنده‌یاد هما روستا با همراهی برادر و مادر این بازیگر فقید سینما و تئاتر ایران بامداد دوشنبه ۱۳ مهر از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران و پس از انجام مراحل قانونی به بهشت زهرا (س) انتقال داده می‌شود.

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد هما روستا ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ۱۴ مهر از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار و مراسم ختم این هنرمند فقید نیز پنجشنبه ۱۶ مهر از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.

دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در ایالات متحده با دوستان و نزدیکان زنده‌یاد هما روستا همکاری سازنده و دلسوزانه داشته که همین ارتباط موجب شد پیگیری‌های اداری و نامه‌نگاری‌های مورد نیاز به سرعت انجام شود.

درپی اعلام درخواست بازگشت پیکر هنرمند صاحب‌نام تئاتر و سینما به کشور، تمامی هماهنگی‌های مورد نیاز به سرعت انجام شد و عملکرد وزارت امور خارجه نشان داد به خوبی برای این انتقال آمادگی دارد.

رسول صادقی، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، حمید لبخنده (کارگردان سینما و تلویزیون)، شهرام گیل آبادی (معاون شهردار تهران در امور ارتباطات و بین‌الملل)، مهدخت اکرمی (روزنامه‌نگار) و دیگر دوستان و آشنایان زنده‌یاد هما روستا با جدیت پیگیر بازگشت پیکر او به کشور و برگزاری مراسمی در شان نام این هنرمند هستند.

طبق اطلاعات دریافتی خبرنگار ایلنا، پیکر بازیگر گزیده‌کار تئاتر و سینمای ایران طی سه‌ روز آینده به کشور بازمی‌گردد تا در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) و در جوار همسرش – زنده یاد حمید سمندریان – آرام بگیرد.

تعدادی از اهالی تئاتر، اصحاب رسانه و نزدیکان هما روستا این روزها برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌‌ این هنرمند و روشن نگه‌داشتن چراغ خانه‌اش در منزل او کنار یکدیگر جمع می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز