خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایشی در تجلیل از شهدای غواص با حضور جمشید مشایخی

نمایش «یک از ۱۷۵» با موضوع شهدای غواص با حضور هنرمندانی چون جمشید مشایخی، داود فتحعلی بیگی و... در تالار محراب به روی صحنه رفت.

به گزارش ایلنا؛ نمایش «یک از ۱۷۵» به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری از ۲۳ مهرماه در تالار محراب روی صحنه رفت.

نمایش «یک از ۱۷۵» بر اساس داستان زندگی یکی از ۱۷۵ غواص شهید است که به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری به اجرا درآمده است. حامد هوشیاری در این اثر نمایشی با رویکردی متفاوت از منظر معنایی به شهیدان مظلوم غوّاص کربلای۴ پرداخته است.

در این نمایش که با بازی فرحناز منافی ظاهر و عزت الله رمضانی‌فر به صحنه می‌رود، رضا رویگری، شهره لرستانی و نسیم ادبی نیز به عنوان صداپیشگان گروه اجرایی نمایش «یک از ۱۷۵» را همراهی می‌کنند.

در اولین شب اجرای این نمایش هنرمندانی همچون جمشید مشایخی، داود فتحعلی بیگی، بهزاد رحیم خانی، مهدی می‌امی، محمدرضا خاکی، آرش معیریان، کیانوش گرامی به همراه نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرهای سمنان، دامغان، گرمسار و شاهرود، نمایندگان بنیاد شاهد، وزارت نفت و آموزش و پروورش استان تهران از این نمایش دیدن کردند.

نمایش «یک از ۱۷۵» با موضوع شهدای غواص تا ۸ آبان ماه از ساعت ۱۸ در سالن کوچک تالار محراب، واقع در تقاطع خیابان ولیعصر (عج) وخیابان امام خمینی به صحنه می‌رود.

کد خبر : ۳۱۴۰۲۲