خبرگزاری کار ایران

کدام برنامه‌های صداوسیما تا پایان عزدارای پخش نمی‌شود

به دلیل ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی پخش برخی برنامه‌های صداوسیما قطع می‌شود.

 به گزارش ایلنا، تهیه‌کننده و مجری «نردبان» اعلام کرد این برنامه در ماه‌های محرم و صفر پخش نمی‌شود تا در آستانه پنجمین سالگرد آن، با کیفیت بالاتری از شبکه مستند سیما روی آنتن برود.

الهام عادلی تهیه‌کننده و مجری «نردبان» از توقف پخش این برنامه خبر داد و گفت: در دو ماه محرم و صفر شاهد پخش برنامه «نردبان» نخواهیم بود. برنامه ما در سالهای گذشته بدون توقف روی آنتن رفته است و حال تصمیم گرفته‌ایم پس از یکی دو ماه استراحت و بازنگری روی کار، در آستانه پنج سالگی برنامه، با قدرت بیشتری به شبکه مستند برگردیم.

پخش مجموعه تلویزیونی «کیمیا» تا یکشنبه ۳ آبان به دلیل همزمانی با ایام عزاداری سالار شهیدان و روزهای تاسوعا و عاشورا متوقف می‌شود. چهارشنبه‌ ۲۹ مهرماه مخاطبان این شبکه شاهد پخش خلاصه قسمت‌های ۱۹ تا ۲۲ سریال «کیمیا» خواهند بود.

پخش این سریال به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار تا یکشنبه ۳ آبان متوقف می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند قسمت ۲۳ «کیمیا» را یکشنبه ساعت ۲۱: ۳۰ از شبکه دو تماشا کنند.

 همچنین  مجموعه تلویزیونی آمین شنبه دوم آبان پخش نمی‌شود.

امشب ۲۹ مهر پانزدهمین قسمت از سریال آمین روی آنتن می‌رود و ادامه این مجموعه تلویزیونی پس از عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) و با پخش قسمت شانزدهم، از یکشنبه سوم آبان ساعت ۲۲: ۱۵ دنبال می‌شود.

کد خبر : ۳۱۵۴۶۵