خبرگزاری کار ایران

برگزاری همزمان دوسالانه سرو نقره‌ای در تهران و شیراز

چهارمین دوسالانه سرو نقره‌ای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران که تاکنون در تهران برگزار می‌شد، برای اولین‌بار در شیراز نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ چهارمین دوسالانه سرو نقره‌ای که تاکنون تنها در شهر تهران برگزار می‌شد، در این دوره با همکاری مشترک این انجمن و دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر شیراز هم برپا خواهد شد.

مهدی امیدبخش که دبیری نمایشگاه سرو نقره‌ای شیراز را برعهده دارد، در مورد جزئیات این رویداد گفت: «افتتاحیه نمایشگاه شیراز ساعت ۱۶ روز ۱۱ آبان در مجموعه گردشگری سرزمین سبز برگزار می‌شود و تا ۲۱ آبان ادامه خواهد داشت. آثار نمایشگاه شیراز‌‌ همان آثاری است که در تهران به روی دیوار می‌روند.»

به گفته او علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید ملانوروزی مدیر دفتر تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۲۰ چهره طراحی گرافیک شامل قباد شیوا، ساعد مشکی، بیژن صیفوری و.... در این مراسم حضور خواهند داشت.

چهارمین دوسالانه «سرو نقره‌ای» با دبیری احسان مهدوی در هفت بخش شامل سرو آزاد (بخش آزاد)، سرو طبری (بخش نشانه و هویت بصری)، سرو مرو (بخش پوس‌تر)، سرو شیراز (بخش جلد و صفحه آرایی نشریات)، سرو زربین (بخش گرافیک تجاری و بسته بندی)، سرو فری (بخش گرافیک متحرک) و سرو کشمر (بخش طراحی حروف فارسی) به ارائه آثار طراحان گرافیک می‌پردازد.

چهارمین دوسالانه سرو نقره‌ای از ششم آبان به مدت ده روز در خانه هنرمندان و از ۱۱ تا ۲۱ آبان در شیراز برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۱۵۵۱۴