خبرگزاری کار ایران

صمدی: در سینمای ایران باید همیشه به خداوند توکل داشت

فیلم سینمایی پدر آن دیگری به کارگردانی یدالله صمدی از روز سه‌شنبه (5 آبان) در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود ولی صمدی اعتقاد دارد در این اکران توکلش به خداوند متعال است.

یدا الله صمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره اکران فیلم پدر "آن دیگری" گفت: متاسفانه سینمای ایران ضعف‌های زیادی داد و یکی از ضعف‌ها هم شرایط اکران است اما همین که فیلم اکران می‌شود جای خوشحالی دارد. ما در این اکران به خدا توکل می‌کنیم نه بنده خدا.

 صمدی افزود: شورای صنفی نمایش تصمیم گرفتند که اگر این فیلم بعد از تاسوعا و عاشورا اکران شود؛ می‌تواند موفق باشد و من هم موافقت کردم زیرا  معتقدم فیلم خوب در هر زمانی اکران شود مردم آن را می‌پسندند و مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه برای تبلیغ این فیلم امکانات ما کم است و امروزه هزینه تبلیغات برای فیلم‌ها بسیار زیاد است و ما توانایی آن را نداریم که برای فیلم زیاد تبلیغ کنیم.

صمدی افزود: برای فیلم پدرآن دیگری از همه توان، اعتبار و موی سپید خودم استفاده کردم تا فیلم بهتر دیده شود با شهرداری تهران مذاکره کردیم و آنها بعد از دیدن فیلم اعلام کردند که تعدادی بیلبورد به ما می‌دهند. همچنین فیلم را برای مدیران صداوسیما ارسال کردم  و آنها نیز اعلام کردند که تعدادی تیزر برای این فیلم از شبکه‌های مختلف پخش می‌کنند.

صمدی ادامه داد: با آموزش و پرورش نیز مذاکراتی انجام دادیم و از آنجا که مخاطبان فیلم خانواده‌ها و اولیا و مربیان هستند امیدوارم با همکاری آموزش و پرورش شرایطی به‌وجود بیاید که پدران و مادران به دیدن فیلم بیایند.

وی با اشاره به شرایط امروز سینما گفت: ای کاش همه ما و همه اهالی سینما نگاه سلیمی به سینما و محیط اطراف‌مان داشتیم و اتفاقات ناراحت‌کننده کمتر می‌افتاد.

فیلم سینمایی پدر آن دیگری به کارگردانی یدالله صمدی  با حضور بازیگرانی همچون حسین یاری، هنگامه قاضیانی، شمسی فضل اللهی، ثریا قاسمی، اکبر عبدی، محمد سادات ابهری، فریده سپاه منصور، جمشید مشایخی، مریم سعادت، رامونا شاه و افشین نخعی ساخته شده؛ و از روز سه شنبه 5 آبان ماه اکران می‌شود.

کد خبر : ۳۱۶۴۰۸