خبرگزاری کار ایران

مراسم پایانی جشنواره‌ی کتاب سال دانشجویی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۱۲۲

مراسم پایانی بیست و دومین دوره‌ی جشنوار‌ه‌ی کتاب سال دانشجویی، همزمان با برگزاری بیست و سومین دوره‌ی هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم پایانی بیست و دومین دوره‌ی جشنوار‌ه‌ی کتاب سال دانشجویی، همزمان با برگزاری بیست و سومین دوره‌ی هفته کتاب جمهوری اسلامی، دوشنبه 25 آبان در پژوهشکد‌ه‌ی فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

این جشنواره از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سازمان زیباسازی شهر تهران و مرکز اطلاع‌رسانی بازار کار برگزار می‌شود.

جشنوار‌ه‌ی کتاب سال دانشجویی هرساله همزمان با ایام هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد نشاط علمی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه‌ی علمی دانشجویان با ارائه آثار مکتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای تولید اندیشه‌های جدید برگزار می‌شود. در این دوره از جشنواره کتاب سال دانشجویی 594 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

بیست و دومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی از ساعت 9:30 تا 12 روز دوشنبه 25 آبان در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی به نشانی خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و چهارراه ولی عصر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز