خبرگزاری کار ایران

مدیران چاپخانه‌ها با مهارت‌های جدید این صنعت آشنا می‌شوند

به منظور آشنایی مدیران صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور با دانش مهارت‌های نوین چاپ، اتحادیه چاپخانه‌داران، اقدام به برگزاری دوره‌های «آموزش مهارت‌های نوین مدیریت با گرایش تولید ناب (Lean Production)» کرده است.

به گزارش ایلنا، یکی از ویژگی‌های برجسته دنیای اقتصاد تغییرات مستمر است. اوضاع اقتصادی ناپایدار، فن‌آوری‌های در حالت حول دائمی،رقابت بیش از پیش، تنوع فرآیندها، مکانیزم‌ها ونیروی کار در کنار تغییرات یکپارچه جوامع، عواملی هستند که عرصه کسب و کار امروز را (لااقل در سطوح متوسط وبزرگ) عرصه رقابت و توسعه نموده‌اند. با شرایط جدید بازار کسب و کار جهانی، تعاریف و مهارت‌های قدیم مدیریت دیگر کارایی و توانایی لازم را برای ایجاد ثبات، مزیت رقابتی و توسعه پایدار ندارند و سازمان‌های بزرگ برای بهبود وتحول مستمر نیازمند دانشو تجربیات نوین در مدیریت هستند. مدیرانی که سعی در حفظ سازمان‌های خود با مبانی و اندیشه‌های قدیم دارند، از  زمانه خود عقب می‌مانند.

به منظور آشنایی مدیران صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور با دانش مهارت‌های نوین چاپ، اتحادیه چاپخانه‌داران و موسسه بازدید با همکاری مرکز مطالعات مدیریت ایران اقدام به برگزاری دوره‌های «آموزش مهارت‌های نوین مدیریت با گرایش تولید ناب (Lean Production)» کرده است که اولین دوره آن امروز شنبه مورخ 9/8/94 ساعت 15 در محل اتحادیه چاپخانه‌داران آغاز به کار می‌کند.

در این دوره 20 نفر از مدیران ارشد صنایع چاپ و بسته‌بندی شرکت کرده‌اند.

کد خبر : ۳۱۷۸۴۴