خبرگزاری کار ایران

سرافراز انتقادات وارده به خود را رد کرد؛

موافقان برجام ۱۸۰۰ دقیقه بیشتر از مخالفان وقت داشتند

سرافراز با رد انتقادات نسبت به رویکرد رسانه ملی در جریان بررسی برجام گفت: حدود ۳ هزار و ۸۰۰ دقیقه زمان به تیم مذاکره‌کننده و موافقان برجام و حدود ۲ هزار دقیقه زمان به منتقدان برجام داده شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت؛ محمد سرافراز درخصوص انتقاداتی که برخی افراد نسبت به رویکرد رسانه ملی در جریان بررسی برجام داشته‌اند، گفت: طبق گزارشی که به مجلس هم داده شد، سازمان صداوسیما در خصوص برجام رویکرد مناسبی اتخاذ کرده بود.

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر همین اساس تصریح کرد: حدود ۳ هزار و ۸۰۰ دقیقه زمان به تیم مذاکره‌کننده و موافقان برجام و حدود ۲ هزار دقیقه زمان به منتقدان برجام داده شده است که این امر نشان‌دهنده رویکرد مناسب رسانه ملی در این امر است.

وی افزود: اکنون وظیفه تمام دستگاه‌ها از جمله صداوسیما، دولت و مجلس، مسئولیت سنگینی در قبال فرمایشات مقام معظم رهبری است که آنچه را ایشان مد نظر داشته‌اند اجرا کنند و روند امور به گونه‌ای نشود که ایران تعهدات خود را نسبت به برجام انجام دهد اما در مقابل آمریکا و سایر قدرت‌ها، تحریم‌ها را برطرف نکرده یا صرفا با برطرف کردن بخشی از آن، برجام را به درستی اجرا نکنند.

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم کمک کنیم تا برجام به درستی اجرا شود.

کد خبر : ۳۱۸۱۶۷