خبرگزاری کار ایران

«باغ آلبالو» در رتبه نخست استقبال؛

آمار تماشاگران سالن‌های دولتی تا ۸ آبان اعلام شد

آمار تماشاگران نمایش‌های سالن‌های مجموعه «تئا‌تر شهر»، «سنگلج» و «هنر» تا ۸ آبان اعلام شد.

به گزارش ایلنا، مجموعه تئا‌تر شهر که در حال حاضر دو نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی آتیلا پسیانی و «موش توی پیت حلبی» کار علی هاشمی را روی صحنه دارد؛ گزارش داد که نمایش «باغ آلبالو» در ۱۱ اجرا ۲۳۱۸ تماشاگر داشته که از آن میان ۱۹۴۳ بلیت تمام بها، ۴۳ بلیت نیم‌بها و ۳۳۲ بلیت مهمان ارائه شده است. این نمایش در سالن چهارسو روی صحنه است که ۱۲۴ نفر ظرفیت دارد و تا کنون مبلغ ۳۹۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال فروش داشته است.

نمایش «موش توی پیت حلبی» به کارگردانی علی هاشمی نیز طی ۱۰ اجرای خود در سالن سایه که گنجایش آن ۶۰ نفر است ۶۸۳ تماشاگر داشته است. این نمایش ۳۸۷ بلیت تمام بها، ۸۲ بلیت نیم‌بها و ۲۱۴ مهمان داشته است. فروش این نمایش تا پایان هفته گذشته ۶۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بوده است.

نمایش «بیضایی» به کارگردانی سید محمد مساوات که در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است در هفته گذشته از ۴ تا ۸ آبان ماه میزبان ۵۵۹ تماشاگر بود که از آن میان ۴۴۹ بلیت تمام بها، ۱ بلیت نیم‌بها و ۱۱۱ مهمان ارائه شده‌اند. مبلغ فروش این نمایش از دوشنبه تا جمعه ۶۷ میلیون و ۴۲۵ هزار ریال اعلام شده است.

«تالار هنر» نیز که از ۵ آبان ادامه اجرای دو نمایش «پادشاهی که سه پسر داشت و...» به کارگردانی سعید تاجیک و «جشن بزرگ بزرگ بزرگ» کار راحله شمس‌آبادی را از سر گرفته است میزبان ۵۴۳ تماشاگر بود.

نمایش «پادشاهی که سه پسر داشت و پادشاهی که سه پسر نداشت» در ۵ روز گذشته ۲۲۰ تماشاگر داشت که از آن میان ۱۴۰ بلیت تمام بها، ۱۱ بلیت نیم‌بها، ۴۲ بلیت تخفیف‌دار و ۲۷ مهمان ارائه شده‌اند. فروش این نمایش مبلغ ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال اعلام شده است.

نمایش «جشن بزرگ بزرگ بزرگ» نیز ۳۲۳ تماشاگر داشت که ۲۰۵ بلیت آن تمام‌بها، ۵۹ بلیت نیم بها، ۲۰ بلیت تخفیف دار و ۳۹ بلیت مهمان بوده‌اند. فروش این نمایش ۳۴ میلیون ۹۵۰ هزار ریال اعلام شده است.

کد خبر : ۳۱۸۱۹۵