خبرگزاری کار ایران

مسعود جعفری جوزانی در «جیوگی» از وطن‌پرستى می‌‌گوید

مستند ترکیبی «جیوگی» یکشنبه، ۱۰ آبان میزبان مسعود جعفری جوزانی کارگردان و فیلم‌ساز ایرانی با موضوع وطن و وطن‌پرستى می‌شود.

به گزارش ایلنا، کارگردان سریال تاریخی «در چشم باد» با حضور در این مستند ترکیبی از نسبت وطن و وظیفه، وطن و اجتماع، وطن و ایرانیان خارج از کشور و تعریف وطن و موضوعات مرتبط با آن می‌گوید.

مسعود جعفری جوزانی دارای مدرک کار‌شناسی ارشد فیلم‌سازی است و از دیگر فعالیت‌هایش می‌توان به تدریس در دانشگاه‌های ایران اشاره کرد؛ وی همچنین مجوز تدریس مادام‌العمر در دانشگاه ایالتی سان‌فرانسیسکو را دارد.

 «جیوگی» یکشنبه هر هفته با دعوت از چهره‌های ویژه و صاحب‌نظرانی که توانسته‌اند به سهم خود بر فرهنگ‌عامه اثرگذار باشند، می‌کوشد رویدادهای فرهنگی و اجتماعی که خاصیت استعاری دارند، را تحلیل کند.

این مستند ترکیبی به تهیه‌کنندگی مهدی بهادران در گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو تولید می‌شود و قرار است مخاطبان خود را از اقشار مختلف مردم به گفتگو با یکدیگر ترغیب کند.

«جیوگی» شنبه تا دوشنبه هر هفته از ساعت ۲۱ با اجرای میلاد دخانچی پخش می‌شود و بازپخش آن روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۴: ۳۰ خواهد بود.

کد خبر : ۳۱۸۳۲۰