خبرگزاری کار ایران

سینایی مدرس مدرسه ملی سینما شد

کارگاه آموزش دکوپاژ در مدرسه ملی سینمای ایران توسط خسرو سینایی برگزارمی‌شود.

به‌گزارش ایلنا، این کارگاه در ادامهٔ برنامه‌های آموزشی - پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با عنوان «آموزش دکوپاژ در فضای باز و بسته» با حضور خسرو سینایی در محل مدرسه ملی سینمای ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌‏مندان حضور در کارگاه «آموزش دکوپاژ در فضای باز و بسته» خسرو سینایی برای ثبت‌نام و شرکت در مرحله گزینش، تا ۲۲ آبان‌ماه ۱۳۹۴ فرصت دارند رزومه خود را به آدرس info@mmciran. com ارسال کنند.

طبق اعلام، رزومه باید با فرمت PDF شاملِ اطلاعات شناسنامه‏‌ای، وضعیت تحصیلی، تمام سوابقِ حرفه‏‌ای در عرصه سینما، میزان آشنایی با زبان انگلیسی و شماره تماس باشد.

این کارگاه یک جلسه در هر ماه است و طول دوره مطابق با نظر استاد (خسرو سینایی) تعیین خواهد شد. این دوره برای علاقه‌مندان به شرط قبولی در آزمون ورودی رایگان است.

خسرو سینایی فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلم‌نامه‌نویسی از آکادمی هنرهای نمایشی و رشته تئوری موسیقی از کنسرواتوار وین است. سینایی از سال ۱۳۴۶ فعالیت حرفه‌یی‌اش را در عرصه فرهنگ و هنر آغاز کرد و سال ۱۳۵۸ با کارگردانی فیلم «زنده باد» وارد سینما شد. جزیره رنگین، کویر خون، مثل یک قصه، گفت‌وگو با سایه، فرش، اسب، ترکمن، عروس آتش، کوچه پاییز، در کوچه‌های عشق، یار در خانه و...، مرثیه گمشده، هیولای درون و زنده باد در کارنامهٔ حرفه‌یی او ثبت شده است.

سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر، برای فیلم عروس آتش - سال ۱۳۷۸- و لوح زرین بهترین کارگردانی دومین دوره جشنواره فیلم فجر، برای فیلم هیولای درون - سال ۱۳۶۲- از جمله جایزه‌های سینایی‌ است. او همچنین سال ۱۳۸۷ به خاطر ساخت فیلم مستند مرثیه گمشده نشان ویژه کشور لهستان از سوی رییس‌جمهور این کشور دریافت کرد.

کد خبر : ۳۱۸۶۰۱