خبرگزاری کار ایران

همایش هنر معاصر ایران و جهانی شدن برگزار می‌شود

همایش هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با عنوان "هنر معاصر ایران و جهانی شدن" برگزار می‌شود.

یه گزارش ایلنا؛ پژوهشگران می‌توانند برای شرکت در این همایش چکیده مقالات خود را تا 28 آذرماه به سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ارسال کنند.

همایش "هنر معاصر ایران و جهانی شدن" به دبیری محمدرضا مریدی در هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از سوی مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می‌شود و دانشگاه هنر، فرهنگستان هنر، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی در برگزاری همایش مشارکت دارند.

 این همایش هفته اول اسفندماه امسال برگزار می‌شود و مقالات برگزیده معرفی خواهند شد.

 تجربه­‌های نو در هنر معاصر ایران، هنر معاصر ایران در پارادوکس محلی­‌گرایی و جهانی­‌گرایی، هنر ایران در عصر رسانه­‌های جدید، هنر ایران در بازار بین‌المللی هنر، هنر ایران در جشنواره‌ها و رویدادهای جهانی هنر، هنر ایران در انجمن­‌ها و اتحادیه­‌های بین‌المللی هنر، هنر ایران در مطالعه تطبیقی با هنر منطقه‌­ای غرب آسیا و کشورهای همسایه محورهای همایش "هنر معاصر ایران و جهانی شدن" است.

هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به دبیری مجتبی آقایی از سوی مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با هدف معرفی ایده‌ها و آفرینش‌های اصیل و خلاق هنری بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۱۸۷۵۰