خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرعامل موسسه تصویر شهر به صحبت‌های علیرضا دبیر:

بهتر است شورای شهر وارد مسائل کلان‌تر شود

سیدعلی احمدی معتقد است به جای آنکه شورای شهر به مسائلی همچون سالن‌های سینما ورود کند؛ بهتر است وارد موضوعات جدی و کلان‌تر شود.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در واکنش به سخنان علیرضا دبیر که گفته بود: «سه پردیس سینمایی ملت، زندگی و آزادی پایان کار ندارند و مشکلات امنیتی از لحاظ آتش‌سوزی دارند» به خبرنگار ایلنا گفت: من برای اشخاص احترام قائلم اما نکته مهم این است که شورای شهر یک نهاد نظارتی است و باید به موضوعات جدی‌تر و کلان‌تر ورود کند.

وی ادامه داد: اتفاقی که برای  این سه پردیس افتاده برای سایر سینماها نیز ممکن است بیفتد. به ما 33 مورد نیز ابلاغ شده که باید در پردیس‌ها به آنها توجه شود. از این میان 31 مورد تذکر موردنظر عملی شده و اشکالات آن برطرف شده و دو مورد باقی‌مانده نیز با تدبیرات درنظر گرفته به زودی رفع می‌شود. می‌توان گفت هم‌اکنون هیچ خطری مخاطبان و حاضران در این سالن‌های سینما را تهدید نمی‌کند.

احمدی ادامه داد: جلسه‌ای با حضور عبداللهی، معاون آقای قالیباف، رئیس سازمان آتش‌نشانی، شوشتری مدیرعامل پردیس آزادی و سایر پردیس‌ها برگزار شده است. در این جلسه سه ماه به ما فرصت داده شد تا مشکلات را برطرف کنیم و من تصور می‌کنم تا 40 روز دیگر همه مشکلات برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: تمام سالن‌های ما اعم از صندلی، پرده، دیوارها و سایر مسائل ضدحریق هستند و هیچ خطری ندارند اما اینکه بعد از این جلسه دوباره چنین مسائلی در رسانه‌ها اعلام می‌شود جای سوال دارد.

احمدی همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون آخرین وضعیت برگزاری جشنواره فیلم شهر گفت: بحث برگزاری سالانه جشنواره فیلم شهر مطرح است و در حال گفتگو و کارشناسی هستیم اما دوره بعدی جشنواره قطعا خردادماه سال 95 برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۲۰۱۲۳