خبرگزاری کار ایران

عیادت مدیرکل هنرهای نمایشی از بازیگر پیشکسوت

مدیرکل هنرهای نمایشی از ملکه رنجبر، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون عیات کرد.

به گزارش ایلنا، ملکه رنجبر، بازیگر پیشکسوت تئا‌تر، سینما و تلویزیون که از نسل دوم بازیگران تئا‌تر در ایران به شمار می‌رود و این روز‌ها به دلیل بیماری بیشتر وقت خود را در خانه می‌گذراند، در دیدار مدیر کل هنرهای نمایشی خاطرات خود از اولین روزهایی که بانوان پا بر صحنه تئا‌تر گذاشتند را بیان کرد.

این هنرمند که در خانواده‌ای تئاتری متولد شده و از سال‌های کودکی در کنار پدر و مادرش بازیگری را آموخته، عصر روز گذشته میزبان مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی شد که به صورت غیررسمی و برای عیادت به دیدارش رفته بود.

در این دیدار صمیمی مهدی شفیعی در جریان کامل بیماری بانو رنجبر قرار گرفت و گفت: همه ما فرزندان شما هستیم و آرزو می‌کنیم که هر چه زود‌تر سلامتی خود را بدست بیاورید. هرچند خانواده از شما دور هستند اما هر زمان و در هر شرایطی، اداره کل هنرهای نمایشی همراه شماست.

ملکه رنجبر با بیان این جمله که «من تاریخ زنده تئا‌تر ایران هستم» گفت: چه رنج‌ها که کشیدیم و چه کارهای قدرتمندی را اجرا کرده‌ایم اما حالا چه بدست آورده‌ایم؟ هیچ کس به یاد نمی‌آورد که سال‌ها برای این هنر، افرادی زندگی خودشان را گذاشته‌اند.

رنجبر از محبت مردم و دوستدارانش، افرادی که در ایام بیماری به دیدارش آمده‌اند و کم‌لطفی‌هایی که برخی از چهره‌های تئاتری به تاریخچه خانوادگی او و اسناد باقی مانده از سال‌های گذشته داشتند؛ سخن گفت.

در این دیدار صمیمی یادگارهای صد ساله از تاریخ تئا‌تر ایران و خاطرات شیرین و تلخ از سالهای ابتدای این قرن نیز بیان شد.

مدیرکل هنرهای نمایشی با آرزوی سلامتی برای ایشان تاکید کرد که این دیدار بازهم تکرار خواهد شد. این یک وظیفه انسانی است و اهالی هنر باید قدر پیشکسوتان و هنرمندان توانمند خود را بدانند.

کد خبر : ۳۲۰۱۷۱