خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب»

روستائیان و عشایر کشور فرصت دارند آثار خود را تا دهم آذر به دبیرخانه دومین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ارسال کنند.

به گزارش ایلنا، بنا به درخواست مسئولان و تشکل‌های مردم‌نهاد در استان‌های مختلف، و نیز با توجه به اهمیت حضور و مشارکت گسترده روستاها و عشایر در نقاط مختلف و دورافتاده کشور در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا دهم آذر تمدید شد.

از آن‌جا که استقبال از جشنواره امسال به شکل چشمگیری افزایش یافته و از سوی دیگر تهیه و تدوین برنامه‌های تفصیلی در حوزه کتاب و کتابخوانی در روستاها و عشایر کشور نیازمند زمان بیشتری است و دهیاران، شوراها، روستائیان و عشایر فرصت لازم برای پر کردن فرم‌ها و ارسال آن‌را نداشته‌اند، زمان ارسال آثار که پیش از این بیستم آبان تعیین شده بود تا دهم آذر افزایش یافت.

متقاضیان شرکت در جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» می‌بایست مدارک لازم را تا پایان وقت اداری روز 10 آذر ۱۳۹۴ از طریق پست به دبیرخانه‌های استانی مستقر در اداره کل ارشاد اسلامی استان‌ها و یا به صورت مستقیم به دبیرخانه مرکزی «جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب» به نشانی تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم سابق)، شماره 7، ساختمان فجر، طبقه 6، کدپستی 1589743111 ارسال کنند.

شماره تماس‌ها و نمابر 88342979 – 88861324  و نیز پست الکترونیک ketabkhani@farhangmail.ir آماده پاسخگویی به علاقمندان است.

فرم و دیگر مدارک مورد نیاز در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت دستگاه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد برگزار می‌شود که امسال دومین دوره آن در جریان است.

کد خبر : ۳۲۰۳۲۶