خبرگزاری کار ایران

نظر مهتاب کرامتی درباره اکرانِ متناوبِ 4 فیلم از وی

مهتاب کرامتی (بازیگر فیلم‌های سینمایی جامه‌دران، مزارشریف و ارغوان) معتقد است؛ یک بازیگر سینما دوست دارد آثارش به‌جای اکران در یک یا دو ماه در طول سال اکران شود.

مهتاب کرامتی که در غرفه خبرگزاری ایلنا در نمایشگاه مطبوعات حاضر شده بود، در پاسخ به این سوال که چرا ۴ فیلم از وی پشت‌سر هم اکران می‌شود، گفت: این مسئله هم باعث خوشحالی است و هم ناراحتی. ناراحتم برای اینکه من ۴ فیلم مختلف را کار کردم و دوست دارم این فیلم‌ها در طول سال اکران شود و با فاصله به صورت بسیار خوبی به نمایش درآید و دیده شود و من هم فرصت بیشتری داشته باشم تا درباره این فیلم‌ها گفتگو کنم. از طرف دیگر خوشحالم که تمام فیلم‌هایی که کار کردم امکان اکران پیدا کردند زیرا مقوله اکران بسیار پیچیده است و من و شما نمی‌توانیم آن را تعیین کنیم. به بسیاری از فیلم‌ها اجحاف می‌شود به همین دلیل همین‌که فیلم‌هایی که من در آنها بازی داشته‌ام؛ به نمایش در‌می‌آیند جای خوشحالی دارد.

بازیگر فیلم جامه‌دران ادامه داد:‌ ای کاش تعداد سینما‌ها آنقدر زیاد بود و برنامه‌ریزی اکران آنقدر منصفانه بود که تمامی فیلم‌ها در طول سال اکران می‌شد و همه فیلم‌ها امکان اکران عادلانه و منصف را داشتند.

کرامتی افزود: به زودی فیلم جامه‌دران اکران می‌شود و من از اکران این فیلم خوشحالم زیرا ساخت آن چند سال طول کشیده است. یک‌بار هم ساخت آن متوقف شد ولی کارگردان آن را‌‌ نیمه‌کاره رها نکرد. داستان فیلم قدرت زیادی دارد. سرانجام فیلم با کمک ساداتیان ساخته شد.

وی ادامه داد: جامه‌دران فیلم بسیار سختی است که سه فضای مختلف در آن به نمایش درآمده و سه عصر متفاوت از ایران را نشان می‌دهد.

کرامتی افزود: ساخت این فیلم جز با حضور یک تهیه‌کننده که محکم پشت آن بایستد و آن را اکران کند؛ غیرممکن بود. امیدوارم اکران موفقی داشته باشد.

کد خبر : ۳۲۰۵۶۴