خبرگزاری کار ایران

در سیزدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی؛

اولین محصول مشترک میان صنایع ایران و نشر بین‌الملل عرضه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۷۶۷

اولین کتاب تولید مشترک بین یک شرکت صنعتی بازرگانی ایرانی و یک ناشر خارجی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی عرضه می‌شود.

 به گزارش ایلنا، این کتاب «مدل مصور قرارداد استاندارد طرح و ساخت (کتاب زرد) فیدیک» ( FIDIC Plant and Design-Build Form of Contract Illustrated)  نام دارد و توسط راوید خانلری، متخصص قراردادها و مهدی سعادت‌فرد، مدیر بخش قراردادهای خارجی شرکت فراب نوشته شده است.

نویسندگان کتاب بر این باورند که تکنیک معرفی‌شده در این اثر از تشتت در تفسیرها و تعبیر چندگانه‌ برخی از ماده‌های قراردادی مدل فیدیک ـ یا حتی هر مدل قراردادی دیگری ـ جلوگیری می‌کند و به ساده‌سازی خوانش این دست از متون برای طیف وسیعی از مخاطبان غیرانگلیسی‌زبان این فرم‌های قراردادی، خصوصاً مهندسان و مدیران پروژه‌ها و کارگاه‌ها، منجر می‌شود.

کتاب «مدل مصور قرارداد استاندارد طرح و ساخت (کتاب زرد) فیدیک»  با حمایت مالی شرکت فراب، مجری پروژه‌های کلان آب و انرژی، و  به واسطه نماینده منطقه‌ای انتشارات John Wiley  انگلستان در اکتبر  2015  به چاپ رسیده و در سطح بین‌المللی توزیع شده است.

اطلاعات جامع این کتاب  هم اکنون در سایت انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان به نشانی www.anjomannasheran.com  موجود است.

کتاب «مدل مصور قرارداد استاندارد طرح و ساخت (کتاب زرد) فیدیک»  در  سیزدهمین نمایشگاه بین‏‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی با حضور نمایندگان شرکت فراب  و نماینده منطقه‌ای انتشارات John Wiley  رونمایی می‌شود‌ تا  آن‌ها به شرح جزئیات، اهداف و چگونگی اجرای این پروژه  مشترک بین‌المللی بپردازند.

این نمایشگاه  از اول تا چهارم آذرماه در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برپا خواهد بود.

انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان این رویداد فرهنگی را برگزار می‌کند که به عنوان بزرگ‏ترین نمایشگاه بینالمللی کتاب در ایران بعد از نمایشگاه کتاب تهران شناخته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز