خبرگزاری کار ایران

چهار نمایش‌نامه، چهار نمایش‌نامه نویس در پردیس چهارسو

چهار نمایش‌نامه نویس، سه شب در پردیس سینمایی چهارسو نمایش‌های خود را می‌خوانند.

به گزارش ایلنا، فرهاد آییش، نادر برهانی‌مرند، حمید امجد و محمد چرمشیر به ترتیب در روزهای ۲۷، ۲۹ و ۳۰ آبان ماه به نمایش‌نامه‌خوانی می‌پردازند.

در اولین شب، فرهاد آییش به همراه مائده طهماسبی، پریسا مقتدی و عباس غفاری نمایشنامه کمدی «خدای کشتار به سبک ایرانی» را در ساعت ۱۹ می‌خوانند. در شب دوم، محمودرضا رحیمی، الهام پاوه‌نژاد، بهرام افشاری، فریدون محرابی و... نمایش‌نامه «تهران زیر بال فرشتگان» به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی مرند را در ساعت ۱۸ خوانش خواهند کرد. در همین شب، حمید امجد نمایش‌نامه «مردی که زنش را گم کرد را در ساعت ۲۰ می‌خواند و در آخرین شب محمد چرمشیر بازخوانی «سه خواهر» را برای مشتاقان تئا‌تر در ساعت ۱۹ خوانش می‌کند.

همچنین نمایش‌نامه «چند قطعه کوتاه نمایشی» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان و با نقش آفرینی علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، بهرام ابراهیمی، اشکان خطیبی، سیما تیر انداز، خسرو احمدی، بهنوش طباطبایی و... از همین سلسله برنامه‌ها امروز در ساعت ۱۷ و ۱۹ در تماشاخانه باران اجرا می‌شود.

دانشجویان می‌توانند بلیت این نمایش‌نامه خوانی‌ها را با ۲۰ درصد تخفیف تهیه کنند. این نمایش‌نامه خوانی در پردیس سینمایی چهارسو، واقع در خیابان جمهوری، تقاطع پل حافظ، طبقه هفتم برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت tiwall. com مراجعه کنند.

کد خبر : ۳۲۱۶۵۶